کد خبر: ۸۱۲۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶

انتقاد شدید روزنامه اصولگرا از نمایندگان جبهه پایداری؛ در کدام سیاره زندگی می‌کنید؟

روزنامه فرهیختگان خطاب به نمایندگان جبهه پایداری نوشت: برادران! در کدام سیاره زندگی می‌کنید»
انتقاد شدید روزنامه اصولگرا از نمایندگان جبهه پایداری؛ در کدام سیاره زندگی می‌کنید؟
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه اصولگرای فرهیختگان به انتقاد از اظهارات اخیر حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره حجاب و مسدود کردن حساب زنان بی‌حجاب پرداخته و خطاب به او «نمایندگان عضو جبهه پایداری» نوشت: «برادران! در کدام سیاره زندگی می‌کنید».

در شرایطی که تعطیلی گشت ارشاد و شعارهای اصلاح ساختاری مسئولان نشان می‌‌دهد در بدنه اجرایی نسبت به حساسیت افکار عمومی به برخورد های امنیتی درکی مناسب ایجاد شده است اظهارات برخی چهره‌‌های تریبون‌‌‌‌دار مبنی‌بر تداوم رویه‌‌های موجود و حتی تشدید آن باعث ضایع شدن تلاش‌‌‌‌های افرادی می‌‌شود که سعی در افزایش میزان امید در جامعه دارند. اظهاراتی مشابه آنچه حسین جلالی مطرح کرده است باعث می‌‌شود موج اصلاحی که بدنه اجرایی از خود ساطع می‌‌کند به‌‌‌‌درستی توسط بدنه منتقد دریافت نشده و امید به اصلاح رویه‌‌ها کمرنگ شود.

نویسنده در بخش دیگری از این مطلب به کنایه خطاب این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نوشته:جلالی در صحبت‌های خود طرح عفاف و حجاب ادعایی را با حجاب برابر گرفته و با طرح این ادعا که عقب‌نشینی از طرح عفاف و حجاب عقب‌نشینی از احکام اسلام است، تاکید کرده است که از این طرح عقب‌نشینی نخواهد شد. مگر قرآن نوشته‌اید که نباید آن را نقد کرد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین