کد خبر: ۸۱۲۴۹۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
بیشتر کسانی که با شبکه‌های معاند و بیگانه در ارتباط بودند، دستگیر شده‌اند

فرمانده سپاه نینوا: زمان اعتراض ساعت ۱۰ شب نیست

فرمانده سپاه نینوا (گلستان) با بیان اینکه بیشتر کسانی که از داخل کشور با شبکه‌های معاند و بیگانه در ارتباط بودند، دستگیر شدند، گفت: قطعاً به سراغ کسانی که دستگیر نشده‌اند، خواهیم رفت.
فرمانده سپاه نینوا: زمان اعتراض ساعت ۱۰ شب نیست
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ملک‌شاهکویی در آیین گرامیداشت روز دانشجو که در تالار دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد، با بیان اینکه طی ۷۵ روز گذشته فضای مجازی جبهه‌ای عجیب در کشور ایجاد و بسیار از جوانان را به کف خیابان‌ها کشاند، اظهار کرد: حدود ۹۰ درصد از جوانان که با آنها مواجه می شدیم یا در جریان اقدامات خود نبودند و یا اطلاعات و دستور کار به شکل دیگری برای آنها صادر شده است.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه فضای حقیقی با فضای مجازی تفاوت‌های بسیاری دارند، ادامه داد: بین اعتراض و اغتشاش فرق وجود دارد و ۹۹ درصدی وقایع کف خیابان‌ها همه اغتشاش و آسیب رساندن به اموال عمومی و بیت‌المال بود و در آن شکست قانون رخ می‌داد.

وی قمه کشی، شلیک با اسلحه شکاری، زیرگرفتن مأموران نظامی و انتظامی، آتش زدن پرچم، بانک، مسجد و ماشین نیروی انتظامی، تهدید بازاریان به بستن مغازه‌ها، حمله به زنان چادری و سایر موارد را دلیل آشکار اغتشاش برشمرد و افزود: اعتراض اسلوب و قائده خود را دارد و تبیین ظلم است و با بیان خواسته‌ها از مسئولان مربوطه احقاق حق صورت گیرد که در این ایام آنها را ندیدیم.

ملک‌شاهکویی بر لزوم مطالعه تاریخ و وقایع غم‌انگیز سوریه، یمن و شیلی تأکید کرد و گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند ایران را تبدیل به عربستان کرده و نفت کشور را به چپاول و غارت ببرند.

وی با بیان اینکه آنچه در سند راهبردی امنیت آمریکا منتشر شده برهم زدن امنیت چین، روسیه و ایران است، خاطر نشان کرد: یکی از پیچیدگی‌های اغتشاش در ایران سپر قرار دادن دانش‌آموزان و دانشجویان زیر ۳۰ سال بود که چند سال قبل در سوریه هم همین روش اجرا شد.

فرمانده سپاه نینوا فشار حداکثری از درون و بیرون با راه‌اندازی جنگ ترکیبی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی آن زمان که روزنامه‌ها بودند را از دیگر روش‌های برهم زدن امنیت کشورها توسط آمریکا عنوان کرد و یادآور شد: این روش که پیش‌تر در شیلی اجرا شده بود امروز با استفاده از توان شکل نوین شبکه‌های فضای مجازی در ایران اجرا شد.

وی با تأکید بر اینکه اگر دست آمریکایی‌ها به ملت ایران برسد، به صغیر و کبیر رحم نمی‌کنند، تصریح کرد: ما از اعتراض و گرفتن حق حمایت می‌کنیم و در صف معترضان قرار می‌گیریم ولی از اغتشاش و اغتشاشگران بیزاریم و این را بدانید که زمان اعتراض ساعت ۱۰ شب نیست.

ملک‌شاهکویی امنیت مردم گلستان را خط قرمز بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی دانست و هشدار داد: اگر کسی بخواهد این امنیت را برهم بزند با تمام توان با آنها برخورد می‌کنیم و در همین راستا بیشتر کسانی که با شبکه‌های معاند و بیگانه در ارتباط بودند، دستگیر شده‌اند و اگر هم تاکنون دستگیر نشده‌اند، قطعاً به سراغ آنان خواهیم رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین