کد خبر: ۸۱۲۵۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

فیلم| گزارش خبرگزاری دولت از اتفاقات امشب در میدان آزادی

ایرنا نوشت: در تصاویر منتشر شده، ترافیک عصر چهارشنبه تهران بعنوان راهبندان اعتراضی مردم به نمایش گذاشته شده و یا عبور و مرور روزانه و معمولی مردم در پیاده‌روهای خیابان را بعنوان حرکت مردم و راهپیمایی سکوت به سمت میدان آزادی جا زده‌اند.
فیلم| گزارش خبرگزاری دولت از اتفاقات امشب در میدان آزادی
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری ایرنا در گزارشی نوشت: علیرغم فراخوان سه روزه جریان ضدانقلاب برای اغتشاش و اعتصاب در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر که با بی‌اعتنایی مردم مواجه شد، بررسی فعالیت‌های جریان ضدانقلاب در فضای مجازی حاکی از اقدامات مضحک آنها برای دستاوردسازی از فراخوان ۳ روزه است.

در تصاویر منتشر شده، ترافیک عصر چهارشنبه تهران بعنوان راهبندان اعتراضی مردم به نمایش گذاشته شده و یا عبور و مرور روزانه و معمولی مردم در پیاده‌روهای خیابان را بعنوان حرکت مردم و راهپیمایی سکوت به سمت میدان آزادی جا زده‌اند.

به نظر می‌رسد در واپسین ساعات فراخوان گسترده ضدانقلاب که تاکنون با عدم همراهی مردم با این جریان به دلیل اقدامات ضد امنیتی ۷۰ روز گذشته، دستاوردی برای آنها نداشته، به دنبال نمایش دروغین هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Sweden
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
4
16
اون کلیپی رو هم که پلیس مسیر و بسته بود و اجازه رفتن به سمت میدون رو نمیداد رو پخش کنید. میدونم البته کامنتم رو پخش نمیکنی، گفتم به عنوان یه خبر نگار از اصل موضوع آگاه باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
3
7
شماهمه چی رومیگین دروغه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین