کد خبر: ۸۱۲۵۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

نوجوانان دهه هشتادی رُک هستند؛ ملاحظه کاری نمی‌کنند

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع اعتراض جزء حقوق مسلم مردم محسوب می‌شود که براساس قانون اساسی، این حق باید به رسمیت شناخته شود.
نوجوانان دهه هشتادی رُک هستند؛ ملاحظه کاری نمی‌کنند
آفتاب‌‌نیوز :

نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر به رسمیت شناختن اعتراضات و مطالبات به حق مردم اظهار کرد: موضوع اعتراض جزء حقوق مسلم مردم محسوب می‌شود که براساس قانون اساسی، این حق باید به رسمیت شناخته شود.

وی افزود: طبیعی است که بستر و مسیر درستی برای اعتراضات به حق مردم نداشته باشیم، امکان این وجود دارد که در برخی موارد، اعتراضات و مطالبات مردم تبدیل به اغتشاش شود و خواسته‌های اصلی مردم به انحراف کشیده شود. به همین دلیل باید در این زمینه قانون مشخصی داشته باشیم تا مرز بین اغتشاش و اعتراض مشخص شود.

پژمانفر ادامه داد: برای همین موضوع باید فضا‌های مشخصی را برای اعتراضات به ویژه در دانشگاه‌ها و دیگر فضا‌های عمومی داشته باشیم؛ البته بنظر بنده نوجوانان دهه هشتادی مسیر خوبی را در این زمینه آغاز کردند و امروز متاسفانه عده‌ای به دنبال این هستند که آن‌ها را متهم به اغتشاش کنند. درحالی نوجوانان این دهه بسیار رُک هستند و با دارا بودن روحیه حریت و آزادگی، به دنبال شفافیت هستند و ملاحظه کاری نمی‌کنند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: متاسفانه بعضی از ملاحظه کاری‌ها و ندادن تذکرات جدی به مسئولان باعث آسیب به کشور شده است و بنظر می‌رسد که نوجوانان دهه هشتادی می‌توانند این مسیر را اصلاح کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین