کد خبر: ۸۱۲۵۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

رئیسی: مردم ایران با شعار "آزادی" گول نمی‌خورند؛ آزادی را در سال ۵۷ به دست آوردند/ عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشت، گفت: مردم ایران با حضرت فاطمه انس دارند و شعار آزادی دشمنان گول نمی‌خورند چرا مردم ایران آزادی را در سال ۵۷ به دست آوردند و هیچ وقت این آزادی را از دست نخواهند داد.
رئیسی: مردم ایران با شعار
آفتاب‌‌نیوز :

سیدابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در حضور جمعی از مردم رباط‌ کریم با تسلیت سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) و اشاره به جایگاه حضرت زهرا (سلام الله علیها) اظهار داشت: شناخت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) یک الگو و سرمایه است.

وی با تبیین گوشه‌ای از فضائل حضرت زهرا (سلام الله علیها) افزود: آشنایی با مکتب حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) نیاز و الزام است تا بانوان بتوانند راه صحیح تعالی را پیدا کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه حضور در کنار مردم متدین و با بصیرت شهرستان رباط کریم در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برای من و همکاران توفیق بزرگی است و از حضور مردم و مسئولان در این مراسم قدردانی می‌نمایم، تصریح کرد: فاطمه (س) به ما درس چگونه زیستن می‌دهد تا چگونه زیستن را بیاموزیم و دشمنان را بشناسیم که در پی ایجاد تفرقه در کشور هستند و قصد دارند اعتقادات جوانان ما را دگرگون کنند و جلوی رشد و پیشرفت جامعه ما را بگیرند.

رئیسی با بیان اینکه مردم باید توطئه‌های دشمنان را بشناسند، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند در جامعه انحراف ایجاد کنند و دانشجو و دانش‌آموز را از درس د‌ور کنند و تولید و تولید‌کننده را با اخلال ایجاد کنند. باید شعار‌های دشمن را بشناسیم و دوست و دشمن را شناسایی کنیم. مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشت. مردم ایران با حضرت فاطمه انس دارند و شعار آزادی دشمنان گول نمی‌خورند چرا مردم ایران آزادی را در سال ۵۷ به دست آوردند و هیچ وقت این آزادی را از دست نخواهند داد. مردم ایران استکبار جهانی را می‌شناسد و می‌داند حضور شما در هرنقطه از جهان سلب کننده زندگی مردم است

وی خطاب به دشمنان گفت: شما زندگی را از آرتین گرفتید، شما زندگی را از مردم افغانستان و سایر کشور‌های منطقه گرفته‌اید. شما با شعار زندگی، مردم برخی کشور‌های منطقه را با اخلال مواجه کرده‌اید.

وی با بیان اینکه دشمن موفقیت مردم ایران را نمی‌خواهد، تصریح کرد: دشمنان به دنبال منافع خود هستند و مردم ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد که دشمنان "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" را با تهدید مواجه کنند.

وی با اشاره به موفقیت‌های دولت سیزدهم در یک سال گذشته گفت: دشمن می‌خوا‌ستند تجارت ایران را متوقف کند، اما به رشد بسیار خوبی دست یافتیم؛ دشمن میخوایست صادرات نفت ایران متوقف کند، اما صادرات نفت ایران رونق گرفت و افزایش یافت و دشمنان از این موضوع عصبانی هستند و به آن‌ها می‌گوییم عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین