کد خبر: ۸۱۲۵۵۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

آغاز طرح زمستانی پلیس راهور از ۲۳ آذر

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از آغاز طرح زمستانی پلیس راهور از ۲۳ آذرماه خبر داد.
آغاز طرح زمستانی پلیس راهور از ۲۳ آذر
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید تیمور حسینی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی طرح زمستانی ۱۴۰۱ که روز گذشته با حضور نمایندگان سازمان راهداری، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، سازمان اورژانس، سازمان هواشناسی، وزارت بهداشت، امداد خودرو‌ها و دیگر دستگاه‌های مربوطه در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: هدف از اجرای طرح زمستانی، انسجام و یکپارچگی دستگاه‌های همسو برای ارتقا ایمنی سفر‌ها و ارائه هرچه بیشتر خدمات برای آسایش و آرامش رانندگان و مسافران است.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم زمستان پیش رو پربارش و با خیر و برکت باشد افزود: باید آمادگی و هماهنگی‌های لازم را داشته باشیم که بارندگی‌ها اخلالی در تردد‌های جاده‌ای ایجاد نکند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تأکید بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های حاضر در طرح زمستانی گفت: اگر هم‌افزایی و هماهنگی بین دستگاه ذیربط وجود نداشته باشد با مشکلات مختلفی روبه‌رو خواهیم شد و در واقع این جلسه نیز با همین هدف برگزار شد، چرا که تجربه نشان داده که هماهنگی و افزایش آمادگی‌ها باعث می‌شود تردد در جاده‌ها به سهولت انجام شود.

حسینی در ادامه با اشاره به اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی لازم به جامعه در خصوص ملزومات سفر‌های زمستانی گفت: باید اطلاع رسانی‌های لازم مرتب انجام شود تا هموطنان عزیزی که قصد سفر در چهار ماه آخر سال را دارند حتماً از سلامت فنی خودرو خصوصاً از سالم بودن برف‌پاک‌کن‌ها، وسایل گرمایشی خودرو و همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، جیره غذایی و ... اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به سفر کنند.

وی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس از ۲۳ آذرماه در جاده‌های سراسر کشور آغاز خواهد شد، گفت: اجرای این طرح تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد شد و پس از آن نیز طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها آغاز خواهد شد. البته درحال حاضر نیز مأموران پلیس راه در جاده‌ها و به خصوص مسیر‌ها و گردنه‌های برفگیر حضور دارند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در پایان ابراز امیدواری کرد که با مشارکت تمام دستگاه‌ها در طرح زمستانی امسال شاهد کاهش موارد تصادف و همچنین جانباخته و مصدومان ناشی از تصادفات در مقایسه با سال‌های قبل باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین