کد خبر: ۸۱۲۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱

واکنش وزارت خارجه ایران به اظهارات اروپایی‌ها درباره اعدام محسن شکاری

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اظهارات برخی از کشورها و مقامات اروپایی به دنبال اجرای حکم اعدام «محسن شکاری» واکنش نشان داد.
واکنش وزارت خارجه ایران به اظهارات اروپایی‌ها درباره اعدام محسن شکاری
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته خبرگزاری ایسنا؛ در صفحه توییتر وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این ارتباط آمده است: "ایران در مقابله با اغتشاشات، نهایت خویشتنداری را به خرج داده و برخلاف بسیاری از رژیم‌های غربی که حتی معترضان مسالمت‌جو را نیز بدنام و با خشونت سرکوب می‌کنند، از روش‌های متناسب و استاندارد ضداغتشاش بهره گرفته است. همین امر برای روند قضایی نیز صادق است."

در ادامه این بیانیه وزارت خارجه آمده است: اما امنیت عمومی، خط قرمز است. حمله مسلحانه و تخریبگری قابل تحمل نیست، حتی برای آن دسته از رژیم‌های غربی که فرصتی یافته‌اند تا ریاکارانه برای ایران خطابه بخوانند. غرب باید به جای نمایان کردن عدم صداقت خود، از میزبانی، پشتیبانی و تشویق تروریست‌ها دست بردارد."

اتحادیه اروپا و کشورهای آلمان، آمریکا، اتریش، ایرلند، استرالیا، نروژ، انگلیس، لوکزامبورگ در اظهاراتی به اعدام محسن شکاری واکنش نشان داده و آن را محکوم کرده اند.

براساس گزارش رسانه قوه قضائیه، محسن شکاری روز پنج شنبه اعدام شد. اتهام وی بستن خیابان و زخمی کردن یک نیروی بسیجی در ستارخان تهران بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین