کد خبر: ۸۱۲۶۲۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

رونالدو اینبار تهدید کرد

یک نشریه پرتغالی عنوان کرد که کاپیتان تیم ملی پرتغال در آستانه ترک اردوی تیم ملی کشورش قرار داشت اما از این کار منصرف شد.
رونالدو اینبار تهدید کرد
آفتاب‌‌نیوز :

کریستیانو رونالدو به پرخبرترین مرد این روزهای جهان فوتبال تبدیل شده است. از وضعیت مبهم آینده او در رده باشگاهی پس از ترک منچستریونایتد گرفته تا وضعیت او در تیم ملی کشورش.

او در بازی اخیر تیمش که با برد ۶ بر یک پرتغال هم همراه بود، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد تا این موضوع نشان دهد که این ستاره روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

حالا خبر رسیده که این بازیکن در آستانه ترک اردوی تیم ملی کشورش قرار داشت اما از این کار منصرف شده است.

نشریه رکورد پرتغال اما گزارشی را از روز بازی با سوییس منتشر کرد که نشان دهد وضعیت از آنچه نشان می‌دهد، بدتر است.

رکورد نوشت: ماجرا از اینجا شروع شد که سانتوس تصمیم گرفت در دقیقه ۶۵ بازی برابر کره جنوبی رونالدو را تعویض کند. رونالدو که از این تصمیم خشمگین بود، هنگام رفتن به سمت نیمکت رو به مربی گفت: مثل اینکه خیلی عجله داشتی من را تعویض کنی. این درگیری تا پیش از بازی با سوییس هم ادامه پیدا می‌کند.

سانتوس در رختکن و قبل از اعلام ۱۱ بازیکن اصلی بازی مقابل سوئیس به رونالدو اطلاع می دهد که در ترکیب ثابت نیست. رونالدو که انتظار شنیدن چنین حرفی را نداشت با عصبانیت و تهدید گفت: شرایط اینطور باشد من از اردو می روم.

این ادعا توسط فدراسیون فوتبال پرتغال رد شده ولی رکورد اصرار به درستی آن دارد. همچنین رکورد نوشته است که رونالدو خیلی زود از تصمیم خود برای ترک اردو عقب نشینی می کند. او به این نتیجه رسیده که حرکتش ممکن است باعث به حاشیه رفتن تیم و حذف تیمش شود و ممکن است در صورت حذف او مقصر جلوه داده شود.

هر چند خود سانتوس هم این ادعا را رد کرده است.

سرمربی تیم ملی پرتغال در آخرین اظهار نظری که داشته عنوان کرده که هیچ مشکلی بین او و کاپیتان تیمش نیست.

او ادامه داد: از خیلی سال ها قبل و زمانی که او در اسپورتینگ بود کریس را می شناسم و رابطه خوبی با هم داشتیم. این رابطه در تیم ملی هم قوت گرفت و هیچ چیز روی آن نمی تواند تاثیرگذار باشد. کریس نمونه عالی یک کاپیتان است.

وی در مورد درخشش راموس و بازگشت رونالدو به ترکیب تیمش در بازی با مراکش تاکید کرد: این عملکرد درخشان چیز جدیدی برای ما نبود. سه بازیکن خوب در این پست داریم. کریستیانو، آندره سیلوا و راموس، هر سه از موقعیت خوبی که دارند آگاه هستند.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال پرتغال هم بیانیه‌ای را در واکنش به این خبر جنجالی منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: کاپیتان تیم ملی پرتغال طی مدت حضور در قطر هیچوقت سانتوس را تهدید به ترک اردو نکرده است. رونالدو هر روز یک رکورد منحصر به‌فرد ثبت می‌کند که باید به آن احترام گذاشت و از طرفی میزان تعهد او به تیم ملی غیر قابل انکار است. بازیکنی که بیشترین بازی را برای پرتغال داشته، در پیروزی مقابل سوئیس یکبار دیگر فداکاری‌اش را نشان داد.

این اما پایان اخبار رونالدو نبود و در نظرسنجی‌ای که آبولای پرتغال گذاشته بیش از ۹۳ درصد پرتغالی‌ها خواهان حضور راموس در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی رونالدو هستند.

تیم ملی فوتبال پرتغال روز شنبه (۱۹ آذر) ساعت ۱۸ و ۳۰ در ورزشگاه الثمامه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برابر مراکش قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین