کد خبر: ۸۱۲۷۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

ترافیک معابر پایتخت در اولین روز هفته چگونه بود؟

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت اولین روز هفته را تشریح کرد.
ترافیک معابر پایتخت در اولین روز هفته چگونه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت گفت: رصد انجام شده از طریق دوربین‌های مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور و نیز گزارش دریافتی از ماموران مستقر در سطح شهر نشان می‌دهد که ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت شش صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۷:۳۰ به اوج خود رسیده است. در حال حاضر نیز شاهد کاهش حجم بار ترافیک صبحگاهی در معابر هستیم.

وی با بیان اینکه مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید دارای ترافیک سنگین بود، گفت: صبح امروز در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از تقاطع بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از تقاطع بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از جناح و بزرگراه جلال آل احمد شاهد ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی بودیم.

شریفی ادامه داد: دربزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست و بلوار آیت الله کاشانی در مسیر غرب به شرق از تقاطع بزرگراه ستاری تا میدان دوم صادقیه نیز شاهد ترافیک پرحجم صبخگاهی بودیم.

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیاد شیرازی ، مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران در مقطع بزرگراه‌های شهید حکیم تا شهید همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی درباره وضعیت ترافیکی در معابر داخلی پایتخت نیز گفت: در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، خیابان ولیعصر حدفاصل پارک وی تا میدان تجریش، مقاطعی از خیابان کارگر جنوبی و ... نیز دارای ترافیک پرحجم است.

شریفی با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای مدیریت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت در آماده‌باش کامل بودند، گفت: علیرغم غیرحضوری شدن مدارس در تهران باز هم شاهد ترافیک پرحجم صبحگاهی در پایتخت بودیم که بخشی از آن به دلیل سرد شدن هوا و کاهش تمایل به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است. برای ترافیک عصرگاهی هم پلیس آمادگی لازم را داراست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین