کد خبر: ۸۱۲۷۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

جو آرام در جاده‌های کشور / ترافیک پرحجم ۳ محور و کاهش تردد‌های جاده‌ای

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در سه محور اطراف پایتخت خبر داد.
جو آرام در جاده‌های کشور / ترافیک پرحجم ۳ محور و کاهش تردد‌های جاده‌ای
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد: در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محدوده گرمدره نیمه سنگین است و وضعیتی مشابه در برخی از مقاطع محور شهریار – تهران گزارش شده است.

شیرانی با بیان اینکه ترافیک در محور تهران – پاکدشت محدوده شهرک صنعتی خاوران نیز پرحجم اما روان گزارش شده است، گفت: در دیگر محورهای مواصلاتی کشور مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده و تردد به آرامی در جریان است.

وی درباره محورهای دارای بیشترین تردد در شبانه‌روز گذشته نیز گفت: براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار در شبانه ‌روز گذشته ترددهای بین شهری نسبت به روز قبل تر خود حدود نیم درصد کاهش داشته است. ساعات اوج تردد نیز بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و بوده و کمترین تردد نیز بین ساعات چهار تا پنج صبح انجام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محورهای پرتردد کشور در شبانه روز گذشته نیز گفت: به ترتیب آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین و آزادراه قم - تهران پرترددترین محورهای بین شهری کشور در شبانه‌روز گذشته بوده است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: در حال حاضر هیچ موردی از بروز مداخلات جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است و تردد در جاده‌ها در حال انجام است.

وی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین