کد خبر: ۸۲۰۸۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

مجموعه‌ای از برترین پزشکان جراحی پلاستیک و زیبایی در کلینیک الیزه پلاستیک

جراحان پلاستیک روی تمام مشکلات ناشی از بیماری‌های مختلف در قسمت‌های مختلف بدن کار می‌کنند، اما در زمینه بیماری به اندازه متخصصان آن بیماری مجرب نیستند. به همین دلیل جراحان پلاستیک به همراه سایر پزشکان و در قالب یک گروه چند رشته‌ای این کار را انجام می‌دهند. جراحان پلاستیک دانش و مهارت‌های تخصصی مانند نحوه طراحی پیوند پوست یا انجام پیوند فلپ را کسب می‌کنند.
مجموعه‌ای از برترین پزشکان جراحی پلاستیک و زیبایی در کلینیک الیزه پلاستیک
آفتاب‌‌نیوز :

جراحی پلاستیک به کسی گفته می‌شود که پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی، یک دوره چهار ساله تخصصی جراحی عمومی را سپری می‌کند و به دنبال آن سه سال دوره تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را می‌گذراند. جراح پلاستیک در طول این سه سال برای کسب تجربیات لازم با چندین استاد جراحی پلاستیک به انجام عمل‌های پلاستیک و زیبایی می‌پردازد و در نهایت پس از اتمام این دوره‌ها می‌تواند مدرک فوق تخصص زیبایی و جراحی پلاستیک را دریافت کند.

اما امروزه شاهد پزشکان عمومی، جراحان عمومی، گوش و حلق و بینی و یا حتی برخی غیرپزشکان هستیم که دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک را طی نکرده اند. بدون اینکه دوره‌ی فوق تخصصی جراحی پلاستیک را گذرانده باشند، خود را به عنوان جراحان پلاستیک زیبایی تبلیغ می‌کنند و بدون داشتن مدرک جراحی زیبایی و پلاستیکی انجام می‌دهند. این پزشکان حتی در آگهی‌ها به صلاحیت و مدرک حرفه‌ای خود اشاره نمی‌کنند. در کلینیک الیزه پلاستیک شما می‌توانید با پزشکان متبحر در زمینه‌های جراحی پلاستیک زیبایی با داشتن مدرک حرفه‌ای در ارتباط باشید و مشورت کنید.

جراح پلاستیک چه می‌کند؟

کار یک جراح پلاستیک بسیار گسترده‌تر از یک جراح زیبایی است. یک جراح زیبایی جنبه‌ای آشنا و ملموس از کار جراح پلاستیک را انجام می‌دهد. جراحان زیبایی با خدماتی مثل هایفوتراپی و تزریق فیلر و اواع ژل بر روی ظاهر و زیبایی افراد تمرکز می‌کنند، اما جراحان پلاستیک علاوه بر بهبود ظاهر طبیعی افراد، برای بازگرداندن ظاهر افراد پس از تصادف شدید یا سرطان یا سایر بیماری‌ها استفاده می‌شوند. جراح پلاستیک معمولا تمام قسمت‌های بدن را بهبود می‌بخشد و بسیاری از پزشکانی که جراح پلاستیک هستند در قسمت خاصی از بدن مانند سر و گردن یا دست‌ها تخصص دارند.

جراحان پلاستیک روی تمام مشکلات ناشی از بیماری‌های مختلف در قسمت‌های مختلف بدن کار می‌کنند، اما در زمینه بیماری به اندازه متخصصان آن بیماری مجرب نیستند. به همین دلیل جراحان پلاستیک به همراه سایر پزشکان و در قالب یک گروه چند رشته‌ای این کار را انجام می‌دهند. جراحان پلاستیک دانش و مهارت‌های تخصصی مانند نحوه طراحی پیوند پوست یا انجام پیوند فلپ را کسب می‌کنند. جراحان پلاستیک همچنین یاد می‌گیرند که چگونه چربی را از یک قسمت بدن به قسمت دیگر منتقل کنند، آسیب‌های پیچیده را مدیریت کنند و از مواد قابل کاشت مانند فلز یا پلاستیک استفاده کنند.

علاوه بر جراحی‌های زیبایی مانند لیفت صورت، جراحان پلاستیک صورت و جمجمه را درمان می‌کنند و جراحان پلاستیک به ترمیم لب‌های شکری و شکاف کام پرداخته و پیوند انگشتان قطع شده و اختلالات مادرزادی را درمان می‌کنند.

تفاوت جراح زیبایی با جراح پلاستیک

اکثر مردم دو اصطلاح جراح زیبایی و جراح پلاستیک را مترادف می‌دانند و به همین خاطر بیشتر جراحان پلاستیک بیشتر بر روی جراحی زیبایی تمرکز می‌کنند. دو کلمه جراحی زیبایی و جراح پلاستیک ویژگی‌های متفاوتی دارند، اما در عین حال به هم نزدیک هستند. اگر چه هدف جراح زیبایی و جراح پلاستیک بهبود وضعیت بدن بیماران است، اما جراح زیبایی و جراح پلاستیک اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند و فلسفه اصلی موجود در پس آموزش، تحقیقات و اهداف مربوط به نتایج مورد نظر بیماران در این دو شاخه بسیار متفاوت می‌باشد. به طور کلی جراحی پلاستیک را می‌توان به دو گروه جراحی ترمیمی و جراحی زیبایی تقسیم کرد. در جراحی ترمیمی هدف پزشک ترمیم هرگونه سوختگی در صورت و بدن یا بهبود عملکرد بدن است در حالی که در جراحی زیبایی هدف پزشک بهبود ظاهر و زیبایی بدن است.

این دو روش در همه جای دنیا استفاده می‌شود و برای این کار باید برای نتیجه موفقیت آمیز به کلینیک معتبر الیزه پلاستیک مراجعه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین