کد خبر: ۸۲۱۱۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

رسوایی یووه در یک‌قدمی رونالدو: احتمال ۱ ماه تعلیق

رسوایی مالی باشگاه یوونتوس ممکن است کریستیانو رونالدو را درگیر کرده و باعث محرومیت یک ماهه او از حضور در مسابقات فوتبال شود.
رسوایی یووه در یک‌قدمی رونالدو: احتمال ۱ ماه تعلیق
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه یوونتوس در شرایط دشواری به سر می‌برد. رسوایی مالی در این باشگاه باعث شد با حکم دادگاه ۱۵ امتیاز از یووه کسر شود و بیانکونری در جدول سری آ با سقوطی چند رتبه‌ای مواجه شود.

اما جریمه‌های یوونتوس تنها به کسر امتیاز خلاصه نمی‌شود. چند نفر از مدیران ارشد فعلی و سابق باشگاه از آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه گرفته تا پاول ندود نایب‌رئیس سابق و حتی فابیو پاراتیچی که در حال حاضر مدیر ورزشی تاتنهام است با حکم دادگاه با محرومیت مواجه شده‌اند. اما اخبار جدید از ایتالیا حاکی است ترکش‌های این رسوایی ممکن است به بازیکنانی که در باز زمانی ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ در یوونتوس بازی می‌کردند هم اصابت کند.

کریستیانو رونالدو یکی از این بازیکنان است. او و ۲۲ بازیکن دیگر یوونتوس می‌توانند شامل این جریمه بشوند. گزارش‌ها حاکی است این احتمال وجود دارد رونالدو و دیگر بازیکنان مورد بحث به مدت ۳۰ روز با محرومیت شرکت در مسابقات مواجه شوند. البته این جریمه زمانی اعمال می‌شود که دادگاه به این نتیجه برسد آن‌ها در روند اقدامات مدیریت باشگاه با آن‌ها همدست بوده یا از تقلب مالی باخبر بوده‌اند.

در این صورت کریستیانو قادر به همراهی باشگاه جدیدش النصر عربستان به مدت یک ماه نخواهد بود. این خبر برای النصر که برای جذب رونالدو ۲۰۰ میلیون یورو پرداخت کرده بسیار تلخ خواهد بود.

دستگاه قضایی ایتالیا این روز‌ها فوتبال این کشور را زیر ذره‌بین گذاشته است. اولین مجازات را باشگاه یوونتوس تجربه کرد و امروز از ایتالیا خبر رسید که در پرونده‌ای مجزا با پرونده یوونتوس امروز بازرسان قضایی به دفتر باشگاه میلان رفته و مشغول به بازرسی و تفتیش شده‌اند. مامورانی که به شکل سرزده به دفتر میلان وارد شدند از واحد ویژه پلیس مالی هستند. آن‌ها مشغول تحقیق درباره فروش باشگاه میلان از صندوق آمریکایی الیوت به شرکت سرمایه‌گذاری رِدبرد هستند. روندی که در بهار آغاز شد و در ماه آگوست رسمی شد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین