کد خبر: ۸۲۱۲۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
کارشناس فوتبال مطرح کرد:

نساجی مثل بوکسور در گارد دفاع بود / سپاهان منطقی بازی کرد

یک کارشناس فوتبال بازی دفاعی نساجی را یک استراتژی غلط دانست و گفت: سپاهان بازی خوب و منطقی ارائه کرد و نساجی تنها تماشاگر هنرنمایی آن‌ها بود.
نساجی مثل بوکسور در گارد دفاع بود / سپاهان منطقی بازی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

حسین چرخابی با اشاره به پیروزی یک بر صفر سپاهان در خانه نساجی، اظهار کرد: هیچ زمان نساجی را این‌طور دفاعی ندیده بودم و به عقیده من یک استراتژی بسیار غلط کادر فنی در نظر گرفته شد. نساجی از شروع بازی تا زمان دریافت گل در زمین خود و یک سوم دفاعی مانده بود. مانند بوکسوری که فقط در گارد دفاع از صورت مانده باشد.

وی افزود: سپاهان یکی از بازی‌های خوب و منطقی را به نمایش گذاشت و با حفظ توپ در زمین نساجی انواع مختلف پلن‌های حمله را از جناح چپ با نفوذ زکی‌پور و علی‌نژاد عملی کرد.

این کارشناس و پیشکسوت فوتبال ادامه داد: همین داستان در شروع نیمه دوم توسط رضاییان انجام شد و نساجی فقط تماشاگر هنرنمایی سپاهان بود.

چرخابی با اشاره بازی بدون گل در نیمه نخست، توضیح داد: در نیمه اول شوت‌های زیادی به سمت دروازه نساجی شد و ارسال‌های خطرسازشان به خاطر کم‌دقتی‌های همیشگی سپاهان به گل نرسید.

وی ادامه داد:نیمه دوم سپاهان استفاده بهتری از موقعیت‌ها کرده و رضاییان در دقیقه ۵۰ با نفوذ خوب، پاس کات بک، بازی بدون توپ کریمی و ضربه تمام کننده نورافکن به گل رسیدند. نقش کریمی در این گل بسیار موثر بود و دفاع نساجی را به سمت خود متوجه کرد.

چرخابی تصریح کرد: نساجی پس از گل از لاک دفاعی خارج شد و تنها در ده دقیقه آخر حملاتی بر دروازه سپاهان داشت. ۳ شوت خوب در دروازه داشتند که با مشت نیازمند دفع شد.

کارشناس فنی فوتبال تاکید کرد: سپاهان در این بازی بسیار منطقی بازی کرد. به همان اندازه هیچ منطقی پشت بازی نساجی نبود و اصلا نشانی از تیم هجومی نساجی در خانه نبود و اسیر تدابیر غلط کادر فنی شد.

چرخابی همچنین درباره جدایی مظاهری از سپاهان، افزود: مظاهری دروازه‌بان جوانی نیست که با نشستن بر نیمکت به فکر آینده‌سازی باشد؛ باید بازی کند. تیم‌ها باید یک دروازه‌بان خوب و باتجربه و یک دروازه‌بان ذخیره جوان و جویای کسب تجربه داشته باشد. مظاهری باید به تیمی برود که در نیم فصل دوم خود را نشان دهد و تصمیم درستی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین