کد خبر: ۸۲۱۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

امام جمعه نطنز:تمام ملت‌های آزاده جهان سپاه و انقلاب اسلامی ایران را دوست دارند/ اقدام اخیر اتحادیه اروپا از ناتوانی و عجز است

امام جمعه نطنز گفت: اقدامات اخیر اتحادیه مبنی بر قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی، نشانه عجز و ناتوانی اروپایی‌ها است.
امام جمعه نطنز:تمام ملت‌های آزاده جهان سپاه و انقلاب اسلامی ایران را دوست دارند/ اقدام اخیر اتحادیه اروپا از ناتوانی و عجز است
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نطنز، اظهار کرد: اقدام اخیر اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست، اقدامی خلاف قانون و نشانه عجز و ناتوانی است.

وی افزود: تروریست اصلی در دنیا همان کشورهای اروپایی و سرکرده آنها آمریکا است که دستشان به خون ملت‌های مظلوم و آزاده جهان آلوده است.

امام جمعه نطنز گفت: وقتی آنها دیدند که در همه جبهه‌ها از سپاه و ایران ضربه می‌خورند با این کار خود خواستند نظر اسرائیلی‌ها را به خود جلب کنند و آمریکا را راضی نگه دارند.

وی تصریح کرد: آنها فکر می‌کردند که با این اقدام، سپاه از چشم مردم می‌افتد و وجهه آن در مجامع بین‌المللی تخریب می‌شود، اما از آنجایی که سپاه امنیت ما را حفظ کرده و می‌کند و عزت کشور و مایه پیشرفت است هیچ‌گاه چنین اتفاقی نمی‌افتد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: نه تنها ملت ایران، بلکه تمام ملت‌های آزاده جهان سپاه و انقلاب اسلامی ایران را دوست دارند و هیچ گاه تروریستی نامیدن این نهاد خدوم به جایی نخواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین