کد خبر: ۸۲۱۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

امام جمعه نطنز:تمام ملت‌های آزاده جهان سپاه و انقلاب اسلامی ایران را دوست دارند/ اقدام اخیر اتحادیه اروپا از ناتوانی و عجز است

امام جمعه نطنز گفت: اقدامات اخیر اتحادیه مبنی بر قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی، نشانه عجز و ناتوانی اروپایی‌ها است.
امام جمعه نطنز:تمام ملت‌های آزاده جهان سپاه و انقلاب اسلامی ایران را دوست دارند/ اقدام اخیر اتحادیه اروپا از ناتوانی و عجز است
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نطنز، اظهار کرد: اقدام اخیر اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست، اقدامی خلاف قانون و نشانه عجز و ناتوانی است.

وی افزود: تروریست اصلی در دنیا همان کشورهای اروپایی و سرکرده آنها آمریکا است که دستشان به خون ملت‌های مظلوم و آزاده جهان آلوده است.

امام جمعه نطنز گفت: وقتی آنها دیدند که در همه جبهه‌ها از سپاه و ایران ضربه می‌خورند با این کار خود خواستند نظر اسرائیلی‌ها را به خود جلب کنند و آمریکا را راضی نگه دارند.

وی تصریح کرد: آنها فکر می‌کردند که با این اقدام، سپاه از چشم مردم می‌افتد و وجهه آن در مجامع بین‌المللی تخریب می‌شود، اما از آنجایی که سپاه امنیت ما را حفظ کرده و می‌کند و عزت کشور و مایه پیشرفت است هیچ‌گاه چنین اتفاقی نمی‌افتد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: نه تنها ملت ایران، بلکه تمام ملت‌های آزاده جهان سپاه و انقلاب اسلامی ایران را دوست دارند و هیچ گاه تروریستی نامیدن این نهاد خدوم به جایی نخواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین