کد خبر: ۸۲۱۳۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

حمله گل‌محمدی به فولاد: نمی‌دانم لجن‌بازی آخروعاقبت دارد یا نه!

سرمربی پرسپولیس با انتقاد شدید از باشگاه فولاد و کادرفنی این تیم گفت: حال آدم از این فوتبال بد می‌شود.
حمله گل‌محمدی به فولاد: نمی‌دانم لجن‌بازی آخروعاقبت دارد یا نه!
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: اتفاقاتی که در طول ۹۰ دقیقه افتاد حال آدم را از فوتبال بد می‌کند. اسم این بازی را می‌توان فوتبال گذاشت؟

چرا بازی بدون تماشاگر شد؟

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: یک سوال از مسئولان دارم و آن هم این است که چرا این بازی بدون تماشاگر شد؟ دلیلش این بود که اجازه بدهند کادر فنی حریف و افرادی که در جایگاه نشستند، صدایشان به داور برسد و بازی را خراب کنند و داد بزنند. تنها دلیلش همین بود و هیچ دلیلی وجود نداشت. اینجا که ساختار خوبی داشت، نمی‌دانم چرا بازی بدون تماشاگر شد.

خوزستان این‌قدر استعداد دارد که نیازی به حواشی ندارد

گل‌محمدی‌ افزود:‌ نتوانستیم فوتبال خوبی بازی کنیم. آن‌ها هم فوتبال بازی نمی‌کردند و ما هم با توجه به شرایطی که وجود داشت، سعی کردیم بازی بلند انجام دهیم. این بازی اصلا فوتبال نبود. نمی‌دانم فوتبال خوزستان این شکلی بود یا نه؟ من 3 سال در این تیم بازی کردم. این استان این‌قدر استعداد دارد که احتیاجی به این حواشی و کارها ندارد. اتفاقاتی افتاد که حتی داور هم تحت تاثیر قرار گرفته بود. تن و بدن می‌لرزید. یک پنالتی هم از سوی داور نادیده گرفته شد. داور می‌ترسید سوت بزند.

اگر رفعتی نبود، جنگ می‌شد

گل‌محمدی تاکید کرد: نه عرضه داریم با تماشاگر بازی را برگزار کنیم نه بدون تماشاگر! من ماندم اگر آقای رفعتی ناظر بازی نبود، اینجا جنگ می‌شد. خد را شکر او در استادیوم بود و اجازه نداد اتفاقات بدتر از این رقم بخورد. من درباره بازی صحبتی ندارم. نمی‌دانم این لجن‌بازی و بازی کثیف آخر عاقبت برای این تیم دارد یا خیر. فقط می‌توانم به حال این مجموعه تاسف بخورم.

سرمربی پرسپولیس اظهارکرد: حریف از اسپانیا مربی آورده است فقط داد می‌زند! فکر کنم معیار حضور در تیم، تُن صدا باشد. این مسئله جای تاسف دارد. نکونام از مربیان جوان و خوب و فنی است و احتیاجی به این نوع بازی ندارد. سه امتیاز نوش جان حریف اما کاش طوری بازی کنیم که فنی امتیاز بگیریم. ما فنی 10 تا بازی هم ببازیم، درباره مسائل فنی صحبت می‌کنیم و نقاط ضعف خود را برطرف می‌کنیم و بیشتر کار می‌کنیم. وقتی بازی‌ها به این شکل باشد، باید به حال برگزارکنندگان و مسئولان نظم داخل استادیوم تاسف خورد.

خوشحالم داور جان سالم به در برد!

او در ادامه خاطرنشان کرد: صدایمان در نمی‌آید و نجابت به خرج می‌دهیم و به داوری احترام می‌گذاریم اما یک خیزش بدی درباره داوری و برنامه‌ بازی دارد شکل می‌گیرد. آقای مهدی (رئیس کمیته مسابقات) باید حواسش را جمع کند. ما خیلی چیزها را می‌بینیم و درک می‌کنیم اما آقای افشاریان (رئیس کمیته داوران) باید مراقب باشد. ما امتیازات بازی قبل را گرفتیم،‌ دلیل نمی‌شود درباره داوری صحبت نکنیم. البته ما صحبت نکردیم و احترام گذاشتیم. آقای موعود بنیادی‌فر از داوران خوب و باشخصیت ما است اما تحت تاثیر فضای ناامن استادیوم قرار گرفت و ترسیده بود. اگر آن صحنه برای ما پنالتی گرفته می‌شد، نمی‌دانم چه اتفاقی بدی برای بنیادی‌فر رخ می‌داد. خوشحالم که جان سالم از اینجا به در برد. اگر آن پنالتی را می‌گرفت، اتفاقات بدی برای او رقم می‌خورد.

با این شرایط چیزی جز آبرو ریزی پیش نمی‌آید

گل‌محمدی اضافه کرد: من به طور کلی امروز (جمعه)، فقط تاسف خوردم. گرفتن سه امتیاز با هر روش و شیوه‌ای ارزش ندارد. ما آمدیم از بازی و فوتبال لذت ببریم و برای هواداران و برای کسانی که بازی را نگاه می‌کنند، باید احترام قائل باشیم اما این احترام را در این بازی ندیدیم. این شیوه نادرستی در فوتبال است و اگر باب شود، اتفاقات خوبی برای فوتبال ما رقم نمی‌خورد و هیچ پیشرفتی در عرصه میزبانی نخواهیم داشت. در ایران به این مسائل اهمیت نمی‌دهند و فقط می‌خواهند به شکل دورهمی، یک لیگ برگزار کنند اما این مشکلات در آسیا دیده می‌شود و فکر نکنیم تمام می‌شود و می‌رود. آن‌ها رصد می‌کنند و چیزی جز آبرو ریزی برای فوتبال ما پیش نمی‌آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین