کد خبر: ۸۲۱۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
به دلیل تداوم زمین لرزه

مدارس خوی تاپایان هفته جاری تعطیل شد

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: مدارس شهرستان خوی از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه تا پایان هفته جاری به جهت استمرار پس لرزه‌های ناشی از زلزله، تعطیل اعلام شد.
مدارس خوی تاپایان هفته جاری تعطیل شد
آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به جهت وقوع زمین لرزه خوی در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه‌های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری وروستایی (دولتی و غیردولتی)؛ از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه، تاپایان هفته جاری تعطیل شد.

گفتنی است که در زلزله های شدید دیروز و امروز در خوی تاکنون سه نفر کشته و صدها نفر زخمی شده اند.

همچنین گفته شده که خسارات گسترده ای به خانه های مردم وارد شده است.

زلزله به ۱۴ مدرسه در خوی خسارت زد

آذربایجان غربی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۱۴مدرسه در اثر زلزله خوی دچار آسیب شدند.

علی مطهری، ۹ بهمن ماه در جلسه شورای برنامه ریزی و کمیته مدیریت بحران آموزش و پرورش شهرستان خوی گفت: بر اساس برآورده اولیه از ۴۲ آموزشگاه بازدید شده، ۱۴ مدرسه دچار آسیب شده است. پیگیری های جدی و مستمر جهت تامین اعتبار ویژه برای بازسازی و تعمیرات مدارس مناطق زلزله زده و تکمیل تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای این مدارس مورد انتظار است همچنین به کارگیری از همه امکانات و ظرفیت ها برای بازسازی و مقاوم سازی و سازماندهی هرچه سریعتر و بهتر مدارس آسیب دیده الزامی است. ارزیابی ها از واحد های آموزشی شهرستان توسط گروه های ارزیاب جهت ارائه گزارشی تکمیلی ادامه دارد.

خوی دارای ۵۶۰ واحد آموزشی با ۲ هزار و ۸۷۶ کلاس درس بوده که در آن ۷۰ هزار و ۱۵۴ دانش آموز مشغول تحصیل هستند.

منبع: مهر و ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین