کد خبر: ۸۲۱۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸

فیلم| رائفی‌پور: انتقاد از من بازی در زمین انگلیس و اسرائیل است!

علی اکبر رائفی‌پور سخنران مشهور اصولگرا به درخواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری حقوقی و قضایی اظهارات توهین آمیزش درباره اهالی موسیقی واکنش نشان داد.
فیلم| رائفی‌پور: انتقاد از من بازی در زمین انگلیس و اسرائیل است!
آفتاب‌‌نیوز :

رائفی پور با انتشار ویدئویی اعلام کرد که کلیپ منتشر شده از سخنانش علیه اهالی موسیقی مربوط به 12 سال پیش است و قطعه تقطیع و تکه تکه شده است. او افزود موسسه من واحد موسیقی دارد و کلی از موسیقیدانان به دفتر ما رفت و آمد دارند.

او تاکید کرد که موسیقی را برای جامعه نوعی «دارو» می داند.

رائفی پور گفت که از عذرخواهی ابایی ندارد و اگر کسی از سخنانش آزرده خاطر شده عذرخواهی می کند.

او با اشاره به انتقادات اخیر حوزوی‌ها و هیاتی‌ها از خودش گفت: «من اشتباه هم دارم ولی توجه کنید که این زمین، زمین بازی اسرائیل و انگلیس است. همه این حملات هم پس از ماجرای اعدام جاسوس اکبری شروع شد. ما مطالبه کردیم که جاسوسان را مبادله نکنید، اعدام کنید!»

چندی پیش نیز انتشار ویدئویی از رائفی پور منتشر شد که در آن از شوخی های اهل بیت سخن می گوید. این ویدئو نیز جنجال بی سابقه‌ای ایجاد کرد و برخی روحانیون شناخته شده خواستار برخورد قاطع با او شدند.

حالا هم انتشار کلیپ توهین او به چند تن از اهالی موسیقی خبرساز شده است. امروز علی رحیمیان، امیر بکان و بهزاد عبدی سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران با انتشار متنی خطاب به محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار برخورد قاطع با او شدند.

در همین رابطه محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - پس از انتشار این محتوای ویدیویی با ابراز تأسف در خصوص انتشار چنین ویدیویی در مورد هنرمندان موسیقی کشور، با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ هیچ توهینی را به جامعه هنری نجیب ایران برنمی‌تابد، خطاب به اداره کل حقوقی این وزارتخانه دستور پیگیری حقوقی و قضایی این مسئله را صادر کرد.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین