کد خبر: ۸۲۱۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳

مدارس کدام شهر‌ها، سه‌شنبه ۱۱ بهمن، تعطیل یا مجازی شد؟

مدارس برخی شهرهای کشور بخاطر بارش برف و باران تعطیل و یا غیرحضوری شدند.
مدارس کدام شهر‌ها، سه‌شنبه ۱۱ بهمن، تعطیل یا مجازی شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

مدارس پردیس، رودهن و دماوند به علت برودت هوا و تداوم بارش برف، سه‌شنبه ۱۱ بهمن غیرحضوری شدند.

به گزارش آموزش و پرورش استان تهران، مدارس پردیس، رودهن و دماوند به علت برودت هوا و تداوم بارش برف، سه‌شنبه ۱۱ بهمن غیرحضوری شدند.

همه مدارس مناطق پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در نوبت صبح و عصر امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری بود.

آموزش در مدارس لواسانات و رودبار قصران غیرحضوری شد

همچنین اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: به دلیل برودت هوا، ادامه یافتن بارش برف و لغزندگی سطح معابر، آموزش در مدارس لواسانات و رودبارقصران، روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه غیر حضوری خواهد بود.

همچنین پیش از این، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز اعلام کرد: با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، همه مدارس پردیس، رودهن و دماوند در نوبت صبح روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

مدارس شهرستان خدابنده غیر حضوری شد

 با توجه به بارش برف در شهرستان خدابنده و کاهش دما در روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه طرف صبح مدارس ابتدایی شهرستان خدابنده به صورت مجازی و در بستر شاد برگزار خواهد شد.

بر این اساس و بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان زنجان مدارس در سایر شهرستان‌ها و مقاطع تحصیلی بصورت عادی در مدارس حضور خواهند یافت.

مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی خلخال غیرحضوری شد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت مدارس شهرستان خلخال را در پی پارش برف و برودت هوا؛ روز سه شنبه ۱۱ بهمن را اعلام کرد.

به دلیل بارش برف و برودت هوا، در شهرستان خلخال فعالیت آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح به‌صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

کدام مدارس آذربایجان شرقی ۱۱ بهمن تعطیل هستند

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه کلیبر، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدارس چاراویماق

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه چاراویماق، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمام مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به شکل غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعداد‌های درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد شد.

صوفیان

با توجه به برودت هوا و یخبندان مدارس در بخش رودقات منطقه صوفیان روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.

با توجه به برودت هوا و یخبندان در منطقه صوفیان فعالیت آموزشی مدارس شهری و سایر مدارس روستایی در کلیه مقاطع تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

شبستر

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه #شبستر، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

اسکو

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس روستایی شهرستان اسکو (روستا‌های دهستان گنبرف و روستا‌های اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان) سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس روستا‌های مذکور در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی شاد خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعداد‌های درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد شد.

تسوج

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه تسوج، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

تیکمه‌داش

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه تیکمه‌داش، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح غیرحضوری است.

سراب

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه سراب، مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یکساعت تاخیر آغاز می‌شود.

مهربان

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه مهربان، مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یکساعت تاخیر آغاز می‌شود.

ورزقان

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه ورزقان مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یکساعت تاخیر آغاز می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعداد‌های درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد گردید.

خواجه

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه خواجه، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

خاروانا

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه خاروانا، فعالیت آموزشی مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی روستایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

عجب‌شیر

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در برخی روستا‌های بخش قلعه چای و قوری چای عجب شیر، مدارس روستا‌های قوزلوجه، آلمالو، یایچی و هرگلان و مسیر روستا‌های قوری چای شامل دیزج، چنار و حوری سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح به شکل غیر حضوری و از طریق شاد پیگیری خواهد شد.

بارش برف، مدارس برخی از شهرستان‌های اصفهان را مجازی کرد

جلال سلمانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: به علت شدت بارش برف، کولاک و کاهش دما و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از لغزندگی معابر و جاده‌های ارتباطی و با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه دار بودن بارش‌ها، تمامی تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، بویین میاندشت، خوانسار و چادگان سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه مجازی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین