کد خبر: ۸۲۲۱۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸

سقوط بهمن در گردنه چری/ ۳ راهدار گرفتار شدند/ راه ارتباطی ۱۷۰ روستا در کوهرنگ بسته است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر سقوط بهمن ۳ راهدار در گردنه چری گرفتار شدند.
سقوط بهمن در گردنه چری/ ۳ راهدار گرفتار شدند/ راه ارتباطی ۱۷۰ روستا در کوهرنگ بسته است
آفتاب‌‌نیوز :

روح الله غلامی با اشاره به سقوط بهمن در گردنه تاراز شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: سه راهدار که در حال برف‌روبی این محور بودند از ۲ ناحیه با سقوط بهمن روبرو شدند و در حال حاضر اطلاعی از وضعیت آن‌ها موجود نیست.

وی افزود: جستجو‌ها برای یافتن این ۳ راهدار ادامه دارد، اما حجم بهمن و وقوع کولاک برف عملیات امدادرسانی را سخت کرده است.

غلامی به خبرگزاری ایلنا گفت: همچنین سقوط بهمن در گردنه چری سبب گرفتار شدن یک راهدار شد که در نتیجه تلاش یک ساعته راهدار از زیر برف نجات پیدا کرد، اما مصدومیت وی شدید است و به بیمارستان منتقل شده است.

راه ارتباطی ۱۷۰ روستا در «کوهرنگ» بسته است

فرماندار کوهرنگ نیز گفت: گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و تاراز و مسیر‌های ارتباطی ۱۷۰ روستا مسدود بوده و تردد در محور اصلی کوهرنگ به فارسان تنها با زنجیرچرخ مقدور است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوهرنگ، شهباز اکبری ضمن اشاره به اینکه ارتفاع برف تا این لحظه در کوهرنگ به یک متر و ۷۰ سانتی‌متر رسیده است، گفت: تاکنون هیچگونه قطعی گاز در سطح شهرستان رخ نداده و فقط سه مورد قطعی برق گزارش شده است. در پی وصول گزارشات قطعی برق، اکیپ‌های امدادی به این نقاط اعزام شدند.

اکبری با اشاره به اینکه در یک نقطه از شهرستان نیز قطعی آب گزارش شد که با حضور نیرو‌های آبفا مرتفع شده است، بیان کرد: در حال حاضر آب تمام نقاط شهرستان وصل است.

وی با بیان اینکه مراکز خدماتی و امدادی با آماده‌باش صددرصدی درحال خدمات‌رسانی هستند، اظهار داشت: تاکنون هیچگونه تلفات جانی گزارش نشده است.

به گزارش فارس؛ فرماندار کوهرنگ مطرح کرد: طبق آخرین اعلام هواشناسی، میانگین ارتفاع برف در سطح شهر‌ها یک متر و ۷۰ سانتی‌متر و در گردنه‌ها قریب به سه متر گزارش شده است. ماشین‌آلات راهداریِ گرفتار بهمن در گردنه‌های شاه‌منصوری و تاراز، با کمک نیرو‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان نجات پیدا کردند. گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و تاراز و مسیر‌های ارتباطی ۱۷۰ روستا مسدود بوده و تردد در محور اصلی کوهرنگ به فارسان تنها با زنجیرچرخ مقدور است.

فرماندار کوهرنگ اضافه کرد: تمامی ماشین‌آلات راهداری با آماده‌باش کامل در حال بازگشایی مسیر‌های مواصلاتی و جاده‌های روستایی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین