کد خبر: ۸۲۲۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

مدارس کدام شهرها، روز چهارشنبه ۱۲ بهمن تعطیل یا مجازی شد؟

مدارس و ادارات برخی شهرها فردا چهارشنبه تعطیل و یا غیرحضوری اعلام شده است.
مدارس کدام شهرها، روز چهارشنبه ۱۲ بهمن تعطیل یا مجازی شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

در پی بارش شدید برف و باران در سراسر کشور، مدارس و ادارات برخی شهرها فردا چهارشنبه تعطیل و یا غیرحضوری اعلام شده است.

تمام مدارس چهارمحال و بختیاری غیرحضوری است

فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در تمامی مقاطع فردا غیرحضوری است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر روز چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه، فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان‌های استان در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری در شبکه شاد خواهد بود.

مدارس فیروزکوه غیرحضوری شد

فرماندار فیروزکوه نیز اعلام کرد که به دلیل تداوم بارش برف و برودت هوا، تمام مقاطع تحصیلی مدارس فیروزکوه، چهارشنبه در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

تمام مقاطع تحصیلی دماوند در نوبت صبح فردا چهارشنبه غیرحضوری شد

فرماندار دماوند گفت: تمام مقاطع تحصیلی دماوند در نوبت صبح فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن غیرحضوری شد.

به گزارش مهر، رضا طاهرخانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل تداوم بارش برف و برودت هوا، تمام مقاطع تحصیلی مدارس دماوند فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن در نوبت صبح به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

طاهرخانی گفت: امروز سه شنبه نیز کلاس درس مدارس شهرستان دماوند به صورت غیرحضوری برگزار شد. عملیات برف‌روبی و نمک پاشی معابر روستایی توسط دهیاری‌ها در شهرستان انجام شده است.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر و همه مدارس دماوند و رودهن در نوبت صبح روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

ادارات «فارسان» فردا تعطیل است

فرماندار فارسان گفت: با توجه به حجم بارش برف کلیه ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی به جز ادارات خدمات‌رسان شهرستان، فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه تعطیل هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فارسان، سید هادی صالحی گفت: کلیه ارگان‌های فارسان در حالت آماده‌باش صددرصدی هستند.

فرماندار فارسان با بیان اینکه کلیه مدیران ادارات شهرستانی امشب در محل خدمت خود به حالت آماده‌باش قرار دارند، بیان کرد: باید از سفر‌های غیرضروری پرهیز شود و مسافران امشب تا قبل از تاریکی هوا حتما اسکان بیابند.

صالحی با اشاره به اینکه شهروندان نسبت به آماده‌سازی مایحتاج خود تا قبل از غروب آفتاب اقدام کنند، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای برف و احتمال فرو ریختن سقف‌های نا‌ایمن، از پارک کردن خودرو‌ها در مکان‌های نامطمئن و جایی که مزاحم نیرو‌های امدادی و برف‌روبی است، خودداری کنید.

وی به شیلات‌داران و دامداران توصیه کرد: نسبت به ذخیره‌سازی سوخت و علوفه برای پنج تا ۶ روز آتی اقدام کنید.

فرماندار فارسان مطرح کرد: در صورت سفر ضروری حتما قبل از حرکت از پر بودن باک بنزین، داشتن زنجیر چرخ، سالم بودن بخاری، برف‌پاکن‌ها و چراغ‌های خودرو، همراه داشتن لباس گرم و خوراکی و باز بودن مسیر و وضعیت راه‌ها با تماس با طریق سامانه ۱۴۱ راهداری، اطمینان حاصل کنید.

صالحی ضمن تاکید بر ضرورت اولویت قرار دادن اورژانس و اماکن درمانی جهت پاکسازی و برف‌روبی توسط شهرداری‌ها، افزود: با توجه به حجم بارش برف، این شهرستان در وضعیت اضطراری قرار گرفته است. کلیه ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی به جز ادارات خدمات‌رسان شهرستان فارسان، فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه تعطیل هستند.

مدارس ۵ شهرستان‌ استان اصفهان غیرحضوری است

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تمامی مقاطع تحصیلی ۵ شهرستان در استان اصفهان به دلیل بارش برف فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه نیز غیر حضوری برگزار می‌شود.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و سمیرم در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه به علت بارش شدید برف به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.‌ از مدیران مدارس انتظار می‌رود بر برگزاری منظم کلاس‌ها و آموزش غیرحضوری در این مناطق، نظارت لازم را داشته باشند.

گفتنی است به علت بارش شدید برف در شهرستان فریدونشهر راه ارتباطی ۶۰ روستا به مرکز شهرستان قطع شده است.

بارش برف مدارس استان کردستان را تعطیل کرد‌

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس شهرستان‌های استان خبر داد.

هاشم ناظمی‌جلال در گفتگو با تسنیم از تعطیلی مدارس استان کردستان در پی بارش‌های اخیر برف خبر داد و اظهار داشت: فردا تمام مقاطع تحصیلی شهر و روستای شهرستان‌های سقز و دیواندره در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل و به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. در شهرستان‌های قروه و بیجار هم تمام مقاطع تحصیلی روستایی و مقطع پیش دبستان و ابتدایی شهری در هر دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: همچنین تمام مقاطع تحصیلی مناطق روستایی شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دهگلان در هر دو نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

ناظمی‌جلال خطاب به والدین و دانش‌آموزان تصریح کزد: هر گونه اخبار تعطیلی مدارس در استان از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود.

اعلام شرایط فعالیت مدارس لرستان برای فردا چهارشنبه

ستاد مدیریت بحران لرستان شرایط فعالیت مدارس این استان برای فردا چهارشنبه را اعلام کرد.

 ستاد مدیریت بحران لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا مدارس چهار شهر استان را برای فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه به شرح زیر تعطیل است.

شهرستان الیگودرز: همه مقاطع تحصیلی همه بخش‌ها جز بخش مرکزی در نوبت صبح تعطیل و آموزش بر بستر شبکه شاد انجام خواهد گرفت.

شهرستان بروجرد: همه مقاطع تحصیلی روستا‌ها و پیش دبستانی شهر بروجرد در نوبت صبح تعطیل می‌باشد و آموزش مجازی است.

شهرستان دلفان: همه مقاطع در روستا‌ها و پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح تعطیل و آموزش مجازی است.

شهرستان خرم آباد: مدارس دهستان «گریت»، دهستان «کشور»، روستای «خان آباد»، روستای «چشم دره» و «چشم پریان» هم همه مقاطع نوبت صبح تعطیل است و آموزش مجازی است.

فعالیت سایر مدارس شهر‌های استان به روال عادی است.

مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی خلخال غیرحضوری شد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت مدارس شهرستان خلخال را در پی بارش برف و برودت هوا؛ فردا روز چهارشنبه ۱۲ بهمن را اعلام کرد.

به دلیل بارش برف و برودت هوا، در شاهرود فعالیت آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی و در خلخال پیش دبستانی و ابتدایی سری صبح به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بارش برف و برودت هوا باعث تعطیلی برخی مدارس استان زنجان شد

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بارش برف و برودت هوا باعث تعطیلی برخی مدارس استان شد و مدارس بصورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار خواهد شد.

صفی اله کرامتی گفت: با عنایت به بارش رحمت الهی؛ شیفت صبح مدارس ابتدایی شهرستان های ماهنشان، ایجرود و بخش های مرکزی و سجاسرود خدابنده و بخش های قره پشتلو و زنجان رود و روستاهای ناحیه ۱ و ۲ شهرستان زنجان و روستاهای شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه روز چهارشنبه ۱۲ بهمن بصورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان افزود: بر اساس این اطلاعیه مدارس ابتدایی مناطق شهری زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه، صائین قلعه، هیدج، بخش های افشار، بزینه رود و سایر مقاطع طبق روال عادی و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

جزئیات تعطیلی و شروع به کار مدارس و ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های و شروع به کار ادارات این استان را اعلام کرد.

«علیرضا نیکروز» در گفتگو با ایسنا گفت: با توجه با بارش برف در مناطق سردسیری استان، مدارس راهنمایی و ابتدایی دنا و مارگون تعطیل و بصورت مجازی برگزار می‌شود.  مدارس شهرستان بویراحمد مدارس ابتدایی تعطیل و بصورت غیر حضور برگزار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سایر شهرستان‌های استان با توجه به صلاح دید فرماندار در صورت نیاز تصمیم گیری خواهد شد.

نیکروز در رابطه با وضعیت فعالیت ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فردا کارمندان ادارات استان طبق روال عادی بر سر کار خود حاضر می‌شوند.

غیرحضوری شدن مدارس همه مقاطع سنقر و کلیایی در روز چهارشنبه

کرمانشاه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن مدارس همه مقاطع سنقر و کلیایی در روز چهارشنبه خبر داد.

افشین یگانه اظهار کرد: فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان سنقر و کلیایی در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن غیرحضوری شد. دلیل این تعطیلی بارش شدید برف و سرمای هوا در این شهرستان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه پیدا می‌کند.

تعطیلی برخی مدارس استان همدان در پی بارش برف

اداره کل آموزش‌وپرورش همدان از تعطیلی برخی مدارس استان در نوبت صبح چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، به علت بارش برف و لغزندگی سطح معابر عمومی، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در اسدآباد و کبودراهنگ، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مقطع متوسطه اول در تویسرکان، بهار، لالجین و قلقلرود و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی ۱ و ۲ همدان، ملایر، نهاوند، رزن، درگزین، فامنین، جوکار، سامن، خزل، سردرود، قهاوند و گل تپه فردا -چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه- در نوبت صبح تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مقتضی است؛ مدیران مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس را داشته باشند.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز فردا -چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه- تعطیل است.

آیین نمادین زنگ انقلاب به صورت مستقیم از صداوسیمای مرکز همدان و همچنین کانال آموزش و پرورش استان همدان در شبکه شاد پخش خواهد شد.

در حال تکمیل...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
1
شاگرد میگه جون معلم میگه آخ جون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین