کد خبر: ۸۲۲۲۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

اطلاعات جدید از حمله پهپادی به اصفهان

"تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیرو‌های آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است."
اطلاعات جدید از حمله پهپادی به اصفهان
آفتاب‌‌نیوز :

سایت نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در گزارشی نوشت: قطعات ریزپرنده‌هایی که در اقدام خراب‌کارانه چند روز پیش علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود به همراه مواد انفجاری، با مشارکت و هدایت گروه‌های ضدانقلاب کُردی که در اقلیم کردستان عراق مستقر هستند وارد ایران شده است.

این سایت در ادامه نوشت: بر اساس اطلاعات دریافت شده، این گروه‌ها به سفارش سرویس امنیتی بیگانه پس از دریافت قطعات ریزپرنده‌ها و مواد انفجاری، آن‌ها را از یکی از مسیر‌های صعب‌العبور در شمال غرب وارد کشور کرده و به رابط سرویس در یکی از شهر‌های مرزی تحویل داده‌اند. قطعات و مواد فوق در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیرو‌های آموزش‌دیده مونتاژ و برای حمله خراب‌کارانه علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

نورنیوز افزود: در مردادماه سال جاری نیز یک گروه تروریستی از عناصر ضدانقلاب کُردی که از سوی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی برای انفجار در تاسیسات صنعتی اصفهان سازمان‌دهی شده بودند توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند. افراد دستگیر شده که برای انجام عملیات خراب‌کارانه از سوی عوامل موساد در یکی از کشور‌های خارجی آموزش دیده بودند با انتقال تجهیزات و مواد انفجاری بسیار پیشرفته از طریق اقلیم کردستان عراق به کشورمان، قصد داشتند تاسیسات مهمی در اصفهان را منفجر کنند.

رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: ضرورت جلوگیری از اقدامات مخرب و ضدامنیتی گروه‌های ضدانقلاب کُردی که در اقلیم کردستان عراق مستقر هستند بار‌ها به دولت این کشور گوشزد شده است. تداوم فعالیت‌های تروریستی این گروه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که دولت عراق هنوز نتوانسته به مسئولیت‌های قانونی خود در این خصوص به صورت کامل عمل نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
1
10
بازم زورمون به کسی نرسید میخوایم کاسه کوزه ها رو سر کوردها بشکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
9
ضد کدوم انقلاب الان یا ۴۴ سال پیش!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین