کد خبر: ۸۲۲۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

افشین پیروانی: جان مادرتان کمی انسان باشید!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای جام حذفی و دیدار دوستانه سپاهان با زنیت سن‌پترزبورگ در کوران لیگ انتقاد کرد.
افشین پیروانی: جان مادرتان کمی انسان باشید!
آفتاب‌‌نیوز :

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از توقف بدون گل این تیم مقابل آلومینیوم اظهار کرد: با این وضع خودمان هم نمی‌توانیم حقمان را بگیریم. برای هر کس که تصمیم‌گیرنده است، متاسفم. به هدفشان رسیدند.

او افزود: دلشان نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود. پرسپولیس قهرمانی زیاد دارد. بازی حذفی ما را ۹ روز فاصله گذاشتند. چه قدرتی پشت آن است؟ مگر در روز قرعه‌کشی نگفتند که یکم اسفند بازی است؟ چرا بازی ما را سوم گذاشتند؟ برای این که یک تیمی در آن زمان می‌خواهد با سن‌پترزبورگ بازی کند. در کوران مسابقات کدام تیمی بازی دوستانه می‌کند؟ این چه تصمیمی است؟

مدیر تیم پرسپولیس درباره حواشی داوری دیدار با آلومینیوم گفت: والله باید تیم ما بیرون می‌آمد. این که وضع قضاوت نیست. پرسپولیس تیم پرهواداری است. مشخص است که باهدف جلو می‌روند. این از وضعیت مالی تیم‌ها که چطور هزینه می‌کند، این از وضع قضاوت و این هم از وضع برنامه‌ریزی. کجای دنیا وسط مسابقات لیگ، یک تیم خارجی دعوت می‌شود که بازی دوستانه انجام شود؟ به ما گفتند که بازی ما سوم است، چون سپاهان می‌خواهد بازی دوستانه انجام دهد.

جان مادرتان مقداری انسان باشید

پیروانی در پایان در واکنش به صحبت‌های گل‌محمدی مبنی بر این که تا زمانی که او در پرسپولیس است، نمی‌گذارند این تیم قهرمان شود، بیان کرد: آقای گل‌محمدی بهترین مربی ایران است. او زحمتش را می‌کشد و مطمئن باشید که تلاش می‌کنید. یک خبر بد برای تیم‌های رقیب بدهم. البته آن‌ها هم از حقشان دفاع می‌کنند. منظورم کسانی است که نمی‌خواهند تیم پرسپولیس قهرمان شود. ما با قدرت می‌آییم، ولی جان مادرتان مقداری انسان باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین