کد خبر: ۸۲۲۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

صنعت نفت صفر- هوادار یک؛ الهامی تاوارس را به منطقه خطر فرستاد

تیم فوتبال هوادار موفق شد در دیداری خارج از خانه مقابل صنعت نفت آبادان به برتری برسد.
صنعت نفت صفر- هوادار یک؛ الهامی تاوارس را به منطقه خطر فرستاد
آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار ما قبل پایانی هفته هجدهم لیگ برتر، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیداری خانگی در ورزشگاه تختی این شهر با قضاوت احمد محمدی به مصاف هوادار رفت که در نهایت این مسابقه با برتری یک بر صفر تیم میهمان خاتمه یافت.

هر دو تیم برای خارج شدن از منطقه خطر جدول، دنبال سه امتیاز این دیدار بودند.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما عزت پورقاز مدافع با تجربه هوادار روی ارسال محمدجواد محمدی توانست برای تیمش گلزنی کند و در سایر دقایق نیز از گل تیمشان دفاع کنند تا بدین ترتیب این تیم هوادار باشد که با سه امتیاز زمین بازی را ترک می‌کند.

این در حالی بود که هوادار از دقیقه ۶۹ در پی اخراج صائب محبی ۱۰ نفره شد.

هوادار با سه امتیاز این دیدار ۲۲ امتیازی شد و توانست تا رده نهم جدول بالا بیاید. صنعت هم با ۱۱ امتیاز در رده پازدهم قرار دارد و به شدت خطر سقوط را بیخ گوش خود حس می‌کند.

ترکیب صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، سباستین جراردو، حکیم نصاری، حسین سنگرگیر، محمد قنبری (۶۲ محمدرضا جلیل مزهر)، فردین یوسفی، مهدی ممی زاده (۷۰ امیرحسین فرهادی)، میثم تهی دست، حسین ساکی و عباس بوعذار (۵۵ طالب ریکانی)

ترکیب هوادار:

محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، صائب محبی، مهدی مهدی‌خانی، سپهر روزی طلب (۷۷ مسعود شجاعی)، نیما انتظاری، حسین صادقی (۷۷ امیرحسین پورمحمد)، محمد چهارمحالی (۷۷ فریبرز گرامی)، بابک مرادی (۸۹ امید سینگ) و محمدجواد محمدی (۸۹ حسین ابراهیمی)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین