کد خبر: ۸۲۲۴۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

فیلم| زد و خورد ساپینتو و ماموران امنیتی در کرمان

در دقایق پایانی بازی استقلال و مس کرمان، درگیری گسترده‌ای میان کادر فنی استقلال و مس کرمان شکل گرفت که منجر به ورود نیروهای امنیتی به داخل زمین و اخراج ریکاردو ساپینتو شد.
فیلم| زد و خورد ساپینتو و ماموران امنیتی در کرمان
آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

در لحظات پایانی بازی، درگیری‌ای میان کادر فنی استقلال و مس کرمان شکل گرفت. این درگیری در ابتدا میان یکی از نیمکت‌نشینان مس کرمان با ساپینتو شکل گرفت و در ادامه بازیکنان مس کرمان و استقلال هم وارد درگیری شدند و مشکلات متعددی رخ داد. داور در این صحنه مسابقه به سرمربی آبی‌ها کارت قرمز داد و سرمربی آبی‌ها پس از این اتفاق، از زمین مسابقه اخراج شد. ساپینتو قبل از ترک ورزشگاه، به سمت هواداران استقلال رفت و با آن‌ها خوشحالی کرد و آن‌ها را به هیجان آورد.

براساس گزارش خبرگزاری ایسنا؛ در ادامه این حرکت، گروهی از عوامل مس و نیروهای امنیتی به سمت ساپینتو رفتند که درگیری در آستانه ورود به بخش زیر سکوها و اتاق‌های رختکن و اداری جدی‌تر شد.

این در حالی است که مدیر رسانه‌ای باشگاه مس کرمان در نشست خبری درباره اتفاقات و درگیری این دیدار صحبت‌هایی به میان آورد و مدعی بود که سرمربی آبی‌پوشان پس از گل سوم استقلال با «حرکات دست» به نیمکت مس کرمان اهانت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین