کد خبر: ۸۲۲۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

بارسا بفرمای رئال را رد نکرد؛ سویا در نیوکمپ زانو زد

بارسا از شکست رئال مادرید بهترین استفاده را برد و امشب با پیروزی برابر سویا اختلافش را در صدر با شاگردان کارلو آنچلوتی به ۸ امتیاز رساند.
بارسا بفرمای رئال را رد نکرد؛ سویا در نیوکمپ زانو زد
آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیستم رقابت‌های لالیگا با دیدار بارسلونا و سویا از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه پیگیری شد.

بارسای صدرنشین با توجه به شکست چند ساعت قبل رئال مقابل مایورکا، این فرصت را داشت تا با پیروزی فاصله را با تیم دوم جدول به ۸ امتیاز برساند و در ادامه لالیگا با حاشیه امنیتی بیشتری به مسیرشان ادامه دهند. در سوی دیگر سویا هم برخلاف فصل‌های گذشته در فصل جاری روز‌های خوبی را تجربه نمی‌کند و در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار داشت.

دیدار بارسا و سویا با یک شوک برای شاگردان ژاوی هرناندز آغاز شد و در حالی که تنها سه دقیقه از زمان بازی گذشته بود، سرخیو بوسکتس در برخورد با یوسف النصیری مراکشی دچار مصدومیت شد و نتوانسته به بازی ادامه دهد و جایش را به فرانک کسیه داد.

پس از مصدومیت هفته گذشته عثمان دمبله، مصدومیت شماره این یک ضربه جدی برای بارسلونا است، به خصوص که بوسکتس در بازی‌های اخیر به بهترین شکل ظاهر شده و با در پیش بودن بازی‌های حساس مقابل ویارئال و منچستریونایتد، هواداران آبی‌اناری‌ها امیدوارند که این بازیکن ۳۴ ساله بتواند به سرعت بهبود یابد.

بازی در نیمه اول با وجود برتری بارسا، با توجه به دفاع بسته سویا با تساوی بدون گل به پایان رسید و ضربات آبی و اناری‌ها راهی به دروازه یاسین بونو پیدا نکرد.

حکایت نیمه دوم، اما متفاوت بود، بارسلونا که برای افزایش فاصله با رئال در صدر جدول تشنه پیروزی بود، سرانجام در دقیقه ۵۸ توسط جوردی آلبا روی پاس دیدنی و توی عمق فرانک کسیه دروازه سویا را باز کرد و یک بر صفر پیش افتاد.

در ادامه باز هم برتری با بارسا بود پابلو گاوی روی پاس رافینا گل دوم بارسا را ثمر رساند. ۹ دقیقه بعد این بار رافینا در نقش گلزن ظاهر شد و گل سوم بارسا را وارد دروازه سویا کرد تا در پایان بارسلونا با نتیجه ۳ بر صفر مقابل سویا به پیروزی برسد.

با این برد بارسا ۵۳ امتیازی شد و اختلافش را در صدر با رئال ۴۵ امتیازی به ۸ امتیاز رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین