کد خبر: ۸۲۳۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

بودجه عشایر کجا رفت؟

نماینده قصرشیرین در مجلس تأکید کرد: از محل تبصره (۱۴) قانون بودجه دو هزار میلیارد تومان برای عشایر اعتبار در نظر گرفته شد که تا این لحظه تخصیص پیدا نکرده است.
بودجه عشایر کجا رفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

شهریار حیدری در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۷ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: امروز صبح در جلسه غیرعلنی در خصوص مولدسازی و نگرانی در این زمینه مباحثی مطرح شد، مصداق بارز تولیدکننده در کشور عشایر هستند که به تعبیر حضرت امام (ره) ذخایر انقلاب و به تعبیر رهبری مطمئن‌ترین قشر مردم ایران به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی خطاب به ریاست جلسه بیان کرد: از محل تبصره (۱۴) قانون بودجه دو هزار میلیارد تومان برای عشایر اعتبار در نظر گرفته شد که تا این لحظه تخصیص پیدا نکرده است و از محل ملی تنها دو درصد تخصیص یافت. آیا این توجه به قشر تولیدکننده است.

وی تأکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی موظف است به داد این قشر مظلوم و تولیدکننده برسد و در دولت برای حل مشکلات آن‌ها فریاد کند، وزیری که وعده‌های مختلفی بیان کرده بود و نگران کشاورزان و عشایر بود و با همین نگرانی وزیر شد، اما امروز کمترین توجهی به قشر تولیدکننده و عشایر ندارد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین