کد خبر: ۸۲۳۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

عنایتی: هر لحظه غفلت برابر استقلال برای ما گران تمام می‌شود

سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید «امیدوارم بازی خوبی مقابل استقلال داشته باشیم، چون می‌دانیم هر لحظه غفلت، می‌تواند برای ما خیلی گران تمام شود.»
عنایتی: هر لحظه غفلت برابر استقلال برای ما گران تمام می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

رضا عنایتی سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر ضمن همدردی با زلزله‌زدگان ترکیه با بیان این که «خدا به بازمانده‌های زلزله ترکیه صبر بدهد،» اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که به کمپ حجازی برگشتم. امیدوارم این کمپ شرایط خوبی پیدا کند تا دغدغه برای استقلالی‌ها وجود نداشته باشد. بازی سختی مقابل استقلال داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی خوبی مقابل این تیم داشته باشیم چون می‌دانیم هر لحظه غفلت کنیم، می‌تواند خیلی گران برای ما تمام شود.

او افزود: استقلال بازیکنان خوبی دارد و بازیکنانش در لحظه می‌توانند بازی را تغییر دهند. ما نکات لازم را گوشزد کردیم و امیدوارم بازی قابل قبولی انجام دهیم. با توجه به شرایط جدول، سعی می‌کنیم در بازی‌های باقی مانده لیگ امتیاز بگیریم و شرایط را برای خودمان ایده‌آل کنیم. عزم استانی می‌خواهد تا تمام مشکلات ما رفع شود تا با یک شرایط خوب جلو برویم و بدون دغدغه مالی تیم را در لیگ نگه داریم. می‌دانیم که کار سختی داریم.

او درباره قبول کردن هدایت نفت مسجد سلیمان و آینده این تیم در رقابت‌های لیگ برتر گفت: این مساله واقعا سخت است. من در مصاحبه‌های قبلی‌ام گفتم که می‌خواهم ریسک کنم. با وجود پتانسیل بازیکنان، می‌توانیم کار را پیش ببریم و امیدوارم که تیم بتواند کارهای بزرگی کند.

عنایتی درباره وضعیت باشگاه مسجد سلیمان و عملی نشدن وعده‌ها گفت: ما صحبت‌های خود را با دوستانمان در مدیریت انجام دادیم. اجازه بدهید بازی تمام شود و بعد از بازی صحبت کنیم. می‌دانیم که در باشگاه نفت چه رخ داده است. مشکلات وجود دارد اما امیدوارم تا آخر هفته مشکلات برطرف شود. نمی‌خواهم ذهنمان روی مسائل دیگر برود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و اینکه آیا مربی ایرانی بهتر است یا خارجی؟ گفت: طبیعی است که بگویم مربی ایرانی بهتر است و به نظر من مربی داخلی بیشتر می‌تواند کمک کند چون او از بازیکنان شناخت دارد و فکر می‌کنم مربی ایرانی بیشتر به درد تیم ملی بخورد. خیلی فوتبال را پیچیده نکنید. فوتبال یک روال دارد و دیدید که مربیان بزرگ دنیا به مشکل خورده‌اند. هر روز فوتبال یک ماجرا دارد و مربیان ایرانی ما دانش لازم را دارند و باید یک اعتمادی شکل بگیرد. اتفاقات خوبی با مربی ایرانی رخ خواهد داد. اینکه بخواهیم همه چیز را برای خود بزرگ کنیم، درست نیست. ما باید خودمان را بزرگ فرض کنیم و مربیان ایرانی می‌توانند کارهای بزرگ کنند.

او درباره بازی با استقلال گفت: استادیوم آزادی یادآور خاطرات خوبی برای من است. ما با هواداران استقلال خاطرات خوبی را رقم زدیم. بر حسب وظیفه باید تیم نفت مسجد سلیمان را هدایت کنم اما هواداران می‌دانند که من چه خاطراتی دارم. امیدوارم به سمت حرفه‌ای‌گری پیش برویم و ما روز قشنگی خواهیم داشت.

او درباره تقابل تیمش با استقلال و تقابل خط حمله‌های دو تیم با توجه به عملکرد گلزنی دو تیم گفت: اینکه پیش‌بینی کنیم چه اتفاقی می‌افتد نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. ما می‌خواهیم روی نقاط ضعف حریف کار کنیم. تیم ما به لحاظ اعتماد به نفس شرایط بهتری پیدا کرده است. ما تغییر سیستم دادیم و به نظر من این مساله جواب داده است. امیدوارم با دست پر از زمین برگردیم.

او درباره شرایط تیمش گفت: وقتی که به مسجد سلیمان رفتم، فکر می‌کردم جو ملتهب‌تر باشد اما استقبال خوب بود و من امیدوارتر شدم. این تیم، تنها دلخوشی این شهر است و وظیفه ماست که ما مردم را خوشحال کنیم.

عنایتی درباره صحبت‌های مدیرعامل سابق استقلال مبنی بر قبول کردن هدایت این تیم گفت: من در مصاحبه‌های قبلی صحبت کردم. الان استقلال سرمربی بزرگ و خوبی دارد. اجازه بدهید درباره بازی خودمان صحبت کنیم. به اندازه کافی هم در این رابطه صحبت کردیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره کادر فنی تیمش گفت: به حاشیه‌ها نپردازید. مدیر رسانه و کادر فنی من مشخص است. مشکلی از این بابت وجود ندارد. من صحبت‌ها را با دوستان انجام دادم و من یکسری تفکرات دارم و باید با مجموعه‌ای کار کنم که با تفکرات من همسو باشد. تمام باشگاه از تمام برنامه‌های من باخبر است.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: یک بازیکن ما اسماعیل بابایی محروم است. چند بازیکن مصدوم داریم اما بازیکنان باانگیزه هستند که کار بزرگ انجام دهند.

عنایتی درباره شرایط نفت مسجد سلیمان گفت: در فوتبال اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رقم می‌خورد. این‌ها تجربه است که به ما اضافه می‌شود. شما در عمل انجام شده‌ای قرار می‌گیری. کار بزرگ این نیست که فقط یک تیم را که قهرمان شده است را قهرمان کنی. خیلی روی این مساله فکر کردم و خواستم تا یک کار بزرگ‌تر انجام دهم. این مساله کمتر از قهرمانی نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا در امارات و در قرارداد بازیکنان آپشن وجود دارد و آیا در قراردادهای امارات آپشن رضایت مدیرعامل وجود دارد؟ گفت: آپشن همیشه هست. برای اینکه ما یک بازیکن انگیزه‌اش زیاد شود، آپشن وجود دارد. زیاد اطلاعات در این رابطه ندارم. شاید مدیرعامل خواسته این را مد نظر قرار دهد که من هم از تو راضی باشم. آپشن در امارات هم وجود داشته است. فکر می‌کنم یک اتفاق برد - برد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین