کد خبر: ۸۲۳۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

آنچلوتی: بازیکنان رقیب، وینیسیوس را تحریک می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با دفاع از مهاجم برزیلی این تیم پس از درگیری شدید وی با بازیکنان تیم مایورکا، گفت که بازیکنان تیم‌های رقیب مهاجم تیمش را تحریک می‌کنند.
آنچلوتی: بازیکنان رقیب، وینیسیوس را تحریک می‌کنند
آفتاب‌‌نیوز :

به‌دنبال شکست یک بر صفر رئال برابر مایورکا در ورزشگاه سون موآ و سپس برتری بارسلونا مقابل سویا، فاصله امتیازی کهکشانی‌ها با بارسلونا به عدد هشت رسید.

وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال که این روزها به‌دلیل توهین‌های نژادپرستانه علیه وی، در کانون محافل خبری است، در دو دیدار قبلی رئال برابر مایورکا هم با بازیکنان این تیم درگیر شده بود و آنتونیو رایلو، کاپیتان مایورکا به‌تازگی مدعی شد که مرد برزیلی الگوی «خوبی» نیست.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال درباره درگیری‌ وینیسیوس با بازیکنان مایورکا گفت: هر اتفاقی که می‌افتند، هیچ ارتباطی با وینیسیونس نداشته و تقصر او نیست. او فقط می‌خواهد فوتبال بازی کند. هر اتفاقی که فراتر از آن رخ می‌دهد، به جوی مربوط است که ایجاد می‌شود. رقبا روی او فشار می‌آورند، او را تحریک و روی او خطا می‌کنند.

وی افزود: به نظرم باید کانون توجه را تغییر دهیم. همه فکر می‌کنند وینیسیوس مقصر است اما باید بازی با مایورکا را ببینیم که چه اتفاقی رخ داد. شکست در این بازی خیلی آزاردهنده بود اما این همان بازی بود که انتظارش را داشتیم و برای آن مهیا شده بودیم. یک بازی پر از خطا، توقف‌های زیاد و ... بد بازی نکردیم به ویژه در نیمه دوم اما گل ابتدای بازی روی ما تاثیر زیادی گذاشت و علاوه بر این یک پنالتی را هم از دست دادیم.

رئال مادرید این هفته برای رقابت در جام باشگاه‌های جهان راهی مراکش خواهد شد و چهارشنبه در نیمه نهایی برابر الاهلی مصر به میدان می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین