کد خبر: ۸۲۳۲۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

آخرین وضعیت۳ لژیونر ایرانی در ترکیه؛ ریزش هتل ۷ طبقه

رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران با اظهار بی‌اطلاعی نسبت به وضعیت ۳ لژیونر این رشته در زلزله اخیر در ترکیه، گفت: از طریق سفارت و سرمربی تیم فوتبال قطع عضو ترکیه در حال پیگیری وضعیت این ۳ ملی پوش هستیم اما هنوز هیچ اطلاع دقیقی نداریم.
آخرین وضعیت۳ لژیونر ایرانی در ترکیه؛ ریزش هتل ۷ طبقه
آفتاب‌‌نیوز :

جعفر عسگری درباره وضعیت ۳ ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران پس از وقوع زلزله در ترکیه، اظهار کرد: مهدی سعیداوی، محمدرضا میراحمدی و حامد مطرودی ۱۸ سال است که در فوتبال قطع عضو فعالیت می‌کنند که سعیداوی و میراحمدی ۵ سال است به عنوان لژیونر در تیم مالاتیا ترکیه بازی می‌کردند و حامد مطرودی نیز امسال به عنوان لژیونر با این تیم قرارداد بسته بود.

وی گفت: متاسفانه در جریان وقوع زلزله هتلی که این ۳ بازیکن در آنجا مستقر بودند کاملا ریزش کرده و هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت آنها نداریم، متاسفانه از روز گذشته تاکنون شایعات زیادی در خصوص این ۳ بازیکن مطرح شده که تمام شایعات کذب محض است و من مرتب از طریق سفارت و سرمربی تیم فوتبال قطع عضو ترکیه در جریان آواربرداری و وضعیت این بازیکنان هستم که البته تا این لحظه هیچ خبری از وضعیت این ۳ بازیکن در دسترس نیست.

رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران تصریح کرد: این ۳ بازیکن در یک هتل ۷ طبقه سکونت داشتند که کل طبقات این هتل ریزش کرده و فعلا از ۳۰ نفری که در هتل اسکان داشتند ۵ نفر را از زیر آوار خارج کرده‌اند که ۳ نفر زنده بودند. هنوز از بازیکنان فوتبال قطع عضو هیچ اطلاعات خاصی در دسترس نیست و هرگونه اطلاع رسانی دیگر کذب محض است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین