کد خبر: ۸۲۳۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
وزیر اقتصاد‌ اعلام کرد:

آغاز مولدسازی از وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و آموزش و‌پرورش

وزیر امور اقتصادی و دارایی از شروع پروژه مولد‌سازی دارایی‌های مازاد دولت در ۲ وزارتخانه جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش خبر داد.
آغاز مولدسازی از وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و آموزش و‌پرورش
آفتاب‌‌نیوز :

سید احسان خاندوزی در سخنانی در پانزدهمین نشست پاسخگویی وزرا، معاونان و مدیران دولتی به تماس‌های مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری درباره جزئیات طرح مولدسازی، اظهار داشت: اولین مجوز‌ها به وزارت کشاورزی و آموزش و پرورش داده شد، چون هم فهرست اموال مازاد و راکد خود را داشتند و هم در زمینه پروژه عمرانی و ارزیابی‌شان از آنها، امورشان را انجام داده بودند.

‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد و دارایی، خاندوزی افزود: امیدواریم که در وزارت آموزش و پرورش ساخت مدارس و در وزارت جهاد کشاورزی پروژه‌های مربوط به آبخیزداری و آب‌خوان‌داری اجرا شوند.

خاندوزی درباره اهتمام دولت برای مبارزه با فساد در کشور نیز گفت: همه مردم باید در مسیر مبارزه با فساد قرار گیرند و دولت از این موضوع حمایت کامل می‌کند.

وزیر اقتصاد در پاسخ به انتقاد یکی از شهروندان درباره زیان مردم در بورس هم گفت: سیاست اشتباه سال ۱۳۹۹ موجب مشکلات بسیاری برای مردم در بورس شد و دولت از آبان بیمه سهام را آغاز کرده است تا مردم بیشتر از این ضرر نکنند.

خاندوزی تصریح کرد: دولت پیگیر سیاست‌هایی است که مردم پس از این بی‌سپر و بی‌دفاع وارد بورس نشوند و رئیس‌جمهور هم به وعده‌های خود درباره بورس پایبند است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین