کد خبر: ۸۲۳۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵

اینتر نتوانست مسی را جذب کند!

نایب‌رئیس باشگاه اینتر می‌گوید این باشگاه ایتالیایی به محض اطلاع از تصمیم لیونل مسی برای ترک بارسلونا با او مذاکره کرد، ولی نتوانست با ثروت پاری سن ژرمن رقابت کند.
اینتر نتوانست مسی را جذب کند!
آفتاب‌‌نیوز :

در تابستان 2021 باشگاه‌های بزرگ اروپا با فرصتی استثنایی مواجه شدند؛ فرصت به خدمت گرفتن بزرگترین فوتبالیست تاریخ، لیونل مسی. مشکلات اقتصادی در بارسلونا باعث شده بود بلوگرانا نتواند قرارداد جدیدی به ستاره بزرگش پیشنهاد بدهد و در نتیجه مشخص شد که لئو باشگاهش را ترک خواهد کرد.

در آن زمان گزینه‌های زیادی در مقابل لئو مسی قرار گرفت. خاویر زانتی، نایب‌رئیس اینتر و کاپیتان سابق نراتزوری، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد اینتر هم در آن زمان مذاکرات با مسی را آغاز کرده بود ولی در نهایت متوجه شد که با ثروت افسانه‌ای باشگاه‌هایی مثل پاری سن ژرمن و چند باشگاه ثروتمند انگلیسی قادر به رقابت نیست.

زانتی که هموطن مسی است در مصاحبه با DAZN گفت:" راستش را بخواهید وقتی فهمیدم مسی قصد ترک بارسا را دارد شگفت‌زده شدم. اما واقعیت این بود که ما قادر به رقابت با پی‌اس‌جی یا باشگاه‌های لیگ برتری نبودیم. اما به خاطر رابطه خوبی که بین ما و مسی برقرار بود به محض اینکه فرصت فراهم شد با او صحبت کردیم و وارد مذاکره شدیم".

صحبتهای زانتی در حالی مطرح می‌شود که مسی در برهه‌های مختلف دوران فوتبالش با شایعاتی درباره احتمال پیوستن او به اینتر مواجه شده بود. اما نراتزوری هرگز نتوانست این انتقال رویایی برای هوادارانش را عملی کند.

مسی در نهایت با پاری سن ژرمن قراردادی دو ساله امضا کرد و راهی پاریس شد. حالا که قرارداد او به پایان نزدیک می‌شود مسی هنوز با این باشگاه تمدید نکرده و بار دیگر شایعات درباره آینده اسطوره آرژانتینی آغاز شده است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین