کد خبر: ۸۲۳۲۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

سپاهان در اهواز صدر جدول را تثبیت کرد

تیم فوتبال سپاهان به لطف گل به خودی بازیکن سابق خود از سد فولاد خوزستان گذشت و جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را تثبیت کرد.
سپاهان در اهواز صدر جدول را تثبیت کرد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادآرنا، برگزارکننده آخرین بازی روز اول هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بودند که در پایان طلایی‌پوشان موفق شدند با یک گل از سد حریف خود بگذرند.

فولاد در این دیدار روی متفاوتی را از خود نشان داد و با در اختیار داشتن توپ و میدان به سمت دروازه سپاهان یورش آورد تا به سه امتیاز این مسابقه حساس دست پیدا کند. آن‌ها در این نیمه یکی ۲ موقعیت داشتند که واکنش‌های خوب نیازمند مانع از فروپاشی دروازه میهمان شد. مصدومیت مانو فرناندز و خروجش از زمین، دیگر اتفاق قابل توجه ۴۵ دقیقه نخست بود.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ مهمترین اتفاق بازی رخ داد. ارسال میلاد زکی‌پور از سمت چپ با دفع عجیب محمد نژادمهدی همراه شد و توپ دفع شده به اشتباه وارد دروازه کریستوفر کنت و تیم فولاد خوزستان شد تا میهمان با یک گل پیش بیفتد. نژادمهدی در نیم‌فصل اول برای سپاهان توپ می‌زد و انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌اش به مورایس داشت، اما یک گل تقدیم تیم سابقش کرد.

در ادامه حملات شاگردان جواد نکونام برای جبران گل خورده چندبرابر شد. آن‌ها حدفاصل دقایق ۵۹ تا ۶۱ چند فرصت عالی برای گلزنی داشتند، اما سه بار پیام نیازمند، یک مرتبه تیر دروازه و یک بار هم بازیکن سپاهان از روی خط مانع از گل شدن موقعیت‌های سریالی میزبان شدند و نتیجه را یک بر صفر نگه داشتند.

بعد از این موقعیت‌ها سپاهان بازی را کنترل کرد و اهوازی‌ها قدرتی برای یورش آوردن به دروازه‌ی حریف نداشتند تا بازی با همان یک گل به اتمام برسد. این پنجمین پیروزی متوالی طلایی‌پوشان در لیگ بود که به ناپلئونی‌ترین شکل ممکن حاصل شد.

حالا سپاهان با ۳۹ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۸ در صدر جدول جایگاه خود را تثبیت کرده و پرسپولیس تنها در صورتی که بتواند با پنج گل اختلاف از سد صنعت نفت بگذرد، می‌تواند جای این تیم را در رده‌ی اول بگیرد. فولاد نیز در ادامه روند سینوسی خود با ۲۴ امتیاز به طور موقت در جایگاه هشتم باقی ماند.

ترکیب ابتدایی فولاد

کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، محمد نژادمهدی، روبرتو تورس، علیرضا کوشکی، امین حزباوی، سعید واسعی، سینا مریدی و سعید آقایی.

ترکیب ابتدایی سپاهان

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، جلال علی‌محمدی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین