کد خبر: ۸۲۳۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

لغو مرخصی مدیران ادارات گیلان تا اطلاع ثانوی

استاندار گیلان از لغو مرخصی‌های ادارات تا پایان هفته خبر داد و افزود: مرخصی مدیران ادارات گیلان تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط لغو می‌شود.
لغو مرخصی مدیران ادارات گیلان تا اطلاع ثانوی
آفتاب‌‌نیوز :

اسدالله عباسی امروز، ۱۸ بهمن ماه در ستاد مدیریت بحران استان گیلان، اظهار کرد: مدیران توانمند از شرایط بحران برای اداره امور فرصت سازی می کنند.

وی با اشاره به برکات نزولات جوی در استان گیلان، افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی، وجود نزولات جوی در استان مایه خوشحالی برای کشاورزان است و باید از این فرصت ها بهترین استفاده را برد.

استاندار گیلان با تاکید بر برنامه محوری و تصمیم گیری درست در مواقع بحران از سوی مدیران، بیان کرد: خدمت رسانی مطلوب توام با رضایت مردمی در شرایط بحرانی نیازمند روحیه جهادی و برنامه محوری است.

عباسی با بیان اینکه شیوه برفروبی محورها باید به روز و حساب شده شود، گفت: همزمان با بارش برف، باید عملیات برفروبی در محورها انجام شود تا انباشت برف مشکل آفرین نشود.

وی با تاکید بر تقسیم وظایف دستگاه ها در مدیریت بحران، افزود: با بلوک بندی و طبقه بندی کارها در شرایط بحرانی موفقیت حاصل می شود.

استاندار گیلان از آمادگی همه دستگاه ها برای مقابله با هر نوع بحرانی در استان خبر داد و اضافه کرد: همه دستگاه های خدمت رسان در شرایط بحران برف و زلزله آمادگی بیش از پیش داشته باشند.

عباسی با تاکید بر اینکه برف را برای مردم شورآفرین و همراه با نشاط تبدیل کنید، گفت: مدیران، بحران را به گونه ای مدیریت کنند که مردم با بارش برف جشن شکرانه بگیرند و این طور نشود که نعمت الهی تبدیل به نقمت نشود.

وی از لغو مرخصی های ادارات تا پایان هفته خبر داد و افزود: مرخصی مدیران ادارات گیلان تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط لغو می شود.

استاندار گیلان با تاکید پرهیز از سفرهای غیرضرور در استان، بیان کرد: مسافران و مجاوران از سفرهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی استان گیلان جدا خودداری کنند.

نماینده عالی دولت با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف انرژی در اولویت قرار گیرد، گفت: شرایط برای فعالیت صنایع با پایداری انرژی فراهم می شود.

وی با اشاره به نقش مشارکتی مردم در تداوم پایداری انرژی، افزود: در شرایط بحرانی گذشته مردم نقش مهمی در مدیریت مصرف ایفا کردند و امید است این مشارکت مردمی در شرایط بحران همچنان ادامه یابد.

عباسی با بیان مدیریت مصرف به یک فرهنگ تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: همراهی مردم و مسئولان در مدیریت مصرف منجر به تدوام پایداری انرژی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین