کد خبر: ۸۲۳۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
لیگ برتر فوتبال

پیروزی تراکتور مقابل هوادار با درخشش ۲ بازیکن خارجی

تیم فوتبال تراکتور موفق شد با درخشش ۲ بازیکن خارجی خود، برابر تیم هوادار و ساکت الهامی به پیروزی برسد.
پیروزی تراکتور مقابل هوادار با درخشش ۲ بازیکن خارجی
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های هوادار و تراکتور در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه با قضاوت امیر عرب براقی و در ورزشگاه بدون تماشاگر پاس قوامین (دستگردی) برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر میهمان همراه شد.

تراکتور با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت و هوادار نیز ۲۲ امتیازی ماند.

در دقیقه ۸ مسابقه، برخورد سنگین محمدرضا اخباری با میلاد کُر باعث شد تا این دروازه‌بان دچار بیهوشی شود تا داور به سرعت تیم پزشکی را به زمین فرابخواند اما خوشبختانه هر دو بازیکن مشکلی برای ادامه بازی نداشتد.

تراکتوری‌ها در نیمه اول ۲ بار با ضربه سر دروازه هوادار را تهدید کردند. در دقیقه ۱۸ ارسال ریکاردو آلوز از سمت چپ روی سر رضا اسدی فرود آمد اما ضربه سر محکم او با واکنش دیدندی محمدرضا خالدآبادی روانه کرنر شد.

ضربه سر محمد آقاجانپور روی ارسال ضربه ایستگاهی آلوز در دقیقه ۳۱، از کنار دروازه هوادار با اختلاف کمی روانه اوت شد.

جدی‌ترین موقعیت گلزنی این دیدار را محمد چهارمحالی برای هوادار در دقیقه ۴۵ از دست داد. ارسال بازیکن هوادار از سمت راست پس از عبور از محمدجواد محمدی، در منطقه شش قدم به چهارمحالی رسید فرود اما ضربه پای چپ این بازیکن با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۵، ضربه روی پا و سرضرب مهدی خانی از جناح چپ محوطه جریمه تراکتور را اخباری با واکنش بسیار عالی راهی کرنر کرد. رضا اسدی پنج دقیقه بعد جواب شوت مهدی خانی را با ضربه روی پا از پشت محوطه جریمه داد که دروازه بان هوادار توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۶۵ پاس بابک مرادی در موقعیت تک به تک به جواد محمدی رسید ولی ضربه نه چندان خوب این بازیکن را اخباری به خوبی دفع کرد. در ادامه میلاد کر به دلیل برخورد پای سپهر روزی‌طلب مهاجم هوادار در لحظه برگردان زدن به سرش به شدت آسیب دید و آمبولانس برای درمان این بازیکن به زمین مسابقه آمد و تقریبا ۱۰ دقیقه بازی متوقف شد.

میلاد کر بازیکن مصدوم تراکتور راهی بیمارستان شد و به جای او محمدمهدی قنبری وارد میدان شد. روزی طلب به دلیل بی‌احتیاطی در این صحنه با کارت زرد جریمه شد.

بهترین موقعیت گلزنی تراکتور در دقیقه ۷۸ شکل گرفت جایی که پاس فوق‌العاده اسدی در محوطه جریمه به ریکاردو آلورز رسید اما ضربه این بازیکن در موقعیت تک‌به‌تک از کنار دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

تک گل تراکتور در دقیقه ۱+۹۰ توسط گوستاوو واگنین به ثمر رسید. ارسال زیبای ریکاردو آلوز از جناح راست خط دفاعی هوادار در محوطه جریمه با اشتباه مدافعین هوادار به گوستاوو رسید و این بازیکن با یک ضربه روی پا توانست اولین گل خود را برای تراکتور در لیگ برتر ایران را به ثمر برساند.

در ادامه تلاش شاگردان الهامی برای جبران نتیجه حاصلی نداشت تا در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

گروه داوری: امیر عرب براقی، محسن سلطانی، میلاد قاسمی، مهدی اجاقی/ ناظر: نادر جعفری

ترکیب هوادار:

محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، عزت‌الله پورقاز، فریبرز گرامی، سپهر روزی‌طلب، نیما انتظاری، محمدمهدی مهدی‌خانی، حسین صادقی، محمد چهارمحالی، بابک مرادی و محمدجواد محمدی

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، میلاد کُر، صفا هادی، مهدی کیانی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، محمد قنبری، مهدی هاشم‌نژاد و رضا اسدی

سرمربی: پاکو خمس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین