کد خبر: ۸۲۳۴۴۸
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
لیگ برتر فوتبال

ناکامی دوباره گل‌گهر / مس در دقیقه ۹۸ از شکست گریخت

دیدار جذاب تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس کرمان با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
ناکامی دوباره گل‌گهر / مس در دقیقه ۹۸ از شکست گریخت
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال گل‌گهرسیرجان و مس کرمان، امروز چهارشنبه در هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی به اتمام رسید.

گل‌گهر برای اینکه از کورس مدعیان عقب نماند نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه داشت. مس کرمان که شرایط چندان خوبی در جدول ندارد سخت در تلاش بود تا با امتیاز این جدال را ترک کند.

قضاوت این مسابقه را رضا عادل با کمک مهدی سیفی و دانیال باشنده برعهده داشت.

شاگردان امیر قلعه‌نویی برای رسیدن به پیروزی حملات زیادی را روی دروازه مس تدارک دیدند و در دقیقه ۷۱ توپ از جناح راست به صورت زمینی ارسال شد و پس از عبور از مدافعان مس به شایان مصلح رسید و او پس از کنترل توپ با ضربه پای راست توپ را به کنج دروازه آرمان شهداد نژاد فرستاد.

با این حال بازیکنان مس ناامید نشدند و این عارف رستمی مهاجم مس بود که موفق شد در دقیقه ۹۸ گلزنی کرده و تیمش را از شکست نجات دهد.

با این اوصاف‌گل‌گهر برای چهارمین هفته متوالی از رسیدن به برتری ناکام ماند تا با ۳۱ امتیاز از کورس مدعیان عقب بماند و مس کرمان هم ۱۵ امتیازی شد.

ترکیب گل‌گهر:

محمد اکبر منادی، شایان مصلح، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده‌لو (عاشوری)، اریک بایناما (امین پورعلی محمدرضا حسینی، رضا شکاری (امین قاسمی نژاد) و استنلی کی روش (یونس شاکری)

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی، حسن مرادی‌فر، فرزاد جعفری، روان تانگیک، بورا، علی تهامی (محمد صبوری)، محمد ستاری، امین کاظمیان، عارف رستمی و معین عباسیان (احمد نصیری).

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین