کد خبر: ۸۲۳۴۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
ارزیابی برخورداری مددجویان از نهاد‌های ارفاقی

حضور ۴۹ مقام قضایی در زندان زنان تهران/ کدام زندانیان آزاد می‌شوند؟

امروز (چهارشنبه) ۴۹ نفر از مسئولان قضایی استان تهران با حضور در زندان زنان تهران پرونده محکومان و متهمان بند نسوان را برای تطبیق با عفو رهبری بررسی کردند.
حضور ۴۹ مقام قضایی در زندان زنان تهران/ کدام زندانیان آزاد می‌شوند؟
آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه،۱۶ بهمن‌ماه بود که اعلام شد در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و هم‌چنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، رهبر انقلاب اسلامی با این پیشنهاد موافقت کردند.

پس از آن، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران دستور بررسی وضعیت زندانیان استان تهران را از حیث برخورداری از نهاد‌های ارفاقی صادر کرد.


در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، ۳۲ هیات قضایی با سرپرستی مدیران قضایی استان تهران و مجموعا ۵۱۱ مقام قضایی از صبح امروز به‌طور هم‌زمان از هشت زندان استان تهران بازدید به‌عمل آوردند و وضعیت مددجویان را از حیث برخورداری از نهاد‌های ارفاقی مورد ارزیابی قرار دادند و دستورات لازم را در جهت مساعدت به زندانیان صادر نمودند.

در همین راستا امروز ۴۹ نفر از مسئولان قضایی استان تهران با حضور در زندان زنان تهران پرونده محکومان و متهمان بند نسوان را برای تطبیق با عفو رهبری بررسی کردند.

گفتنی است پرونده مابقی زندانیان نیز توسط مسئولان قضایی برای تطبیق با عفو رهبری در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین