کد خبر: ۸۲۵۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
تبلیغات

معرفی هتل بوتیک‌های یزد

از جمله شهر‌های ایران که در حوزه گردشگری فوق العاده بوده است و حتی در سطح بین المللی شناخته شده است، شهر یزد معروف به شهر بادگیرهاست. این مکان دیدنی که دارای هتل بوتیک‌های جذاب مانند هتل ارگ جدید یزد است، اقامت بسیار راحت و دلچسبی را برای توریست‌ها فراهم می‌کند، چرا که نه تنها از نظر جغرافیایی، بلکه نوع دکوراسیون و حتی نحوهٔ پذیرایی در هر کدام به بهترین شکل ممکن انجام شده است.
معرفی هتل بوتیک‌های یزد
آفتاب‌‌نیوز :

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هتل بوتیک‌های یزد اشاره کنیم.

بررسی هتل داد یزد

این هتل جزو برترین هتل بوتیک‌های یزد به شمار می‌رود که ۴ ستاره است و مهم‌ترین مشخصهٔ آن، سبک کلاسیک ایرانی-یزدی است که جذابیت فوق العاده‌ای به هتل بخشیده است.

از ویژگی‌های هتل داد یزد می‌توان به ۸۸ اتاق شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و حتی سه تخته اشاره کرد که برای ماه عسل و رویال سوئیت انتخاب جذابی به نظر می‌رسد. ضمناً از خدمات رفاهی این هتل یزد نیز می‌توان به رستوران، کافی شاپ، مجموعهٔ آبی، فروشگاه صنایع دستی و... اشاره کرد.

بررسی هتل ارگ جدید یزد

این هتل از جذاب‌ترین هتل بوتیک‌های یزد است که در سال ۹۳ افتتاح شده است. هتل ارگ در نزدیکی دخمه زرتشتیان بوده و کاملاً به دور از شلوغی شهر است و برای استراحت گزینهٔ مناسب خواهد بود.

از ویژگی‌های این هتل می‌توان به نمای بیرونی هتل که از آجر و کاهگل است اشاره کرد. همچنین این هتل از مرکز شهر و مراکز خدماتی ۱۰ دقیقه فاصله دارد که ایده آل به نظر می‌رسد.

ضمناً گفتنی است که این هتل، در ۲ طبقه و ۱۵۰ اتاق، آمادهٔ اجاره به علاقه‌مندان است.

بررسی هتل مشیر الممالک یزد

این هتل بوتیک ۴ ستاره در حاشیهٔ بافت قدیم یزد راه اندازی شده است که از نظر کیفیت، در سطح فوق العاده‌ای قرار دارد.

وسعت این هتل ۱۳ هزار مترمربع بوده و با توجه به محوطهٔ زیبایی که شامل فواره و نهر آب جاری است، این مکان را به یکی از جاذبه‌های توریستی شهر یزد تبدیل کرده است.

ناگفته نماند که هتل مشیرالممالک در کنار هتل ارگ جدید یزد، از بهترین هتل بوتیک‌ها به شمار می‌روند که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده اند.

از امکانات این هتل نیز می‌توان به میز آرایش، مینی بار، حمام اختصاصی و... برای هر اتاق اشاره کرد.

بررسی هتل ملک التجار یزد

از جمله هتل بوتیک‌های شگفت انگیز در یزد در خانه تاریخی ملک التجار واقع شده است که گفته می‌شود حداقل ۳۰۰ سال قدمت دارد و بنای خشتی آن به جذابیت‌های هتل افزوده است.

در سال ۸۷، با مرمت این هتل و البته حفظ معماری سنتی، جزو بهترین هتل در یزد به شمار می‌رود که دارای ۳۳ اتاق است و علاقه مندان می‌توانند در صورت نیاز، از آن‌ها استفاده کنند.

گفتنی است که هتل ملک التجار از بخش‌های زمستانه، تابستانه و شاه نشین برخوردار بوده و فاصلهٔ چندانی با مراکزی مانند آب انبار بزرگ، بازار زرگرها، موزه آب و... ندارد.

معرفی هتل بوتیک‌های یزد

بررسی هتل شاه ابوالقاسم یزد

این هتل بوتیک که خانهٔ مالک زاده از خانه‌های سنتی یزد است، قدمتی قجری داشته و در بافت تاریخی محلهٔ شاه ابوالقاسم واقع شده است.

این هتل در ۹۸ بازسازی شده و به یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره یزد تبدیل شده است.

از ویژگی‌های این هتل می‌توان به دو طب بودن و همچنین ۱۶ اتاق مجهز و بسیار شیک اشاره کرد. ضمناً رستوران سنتی، اینترنت مناسب، صرافی، کافی شاپ سنتی، روم سرویس و... از جمله امکانات هتل شاه ابوالقاسم است که آن را ردیف هتل بوتیک‌های درجه یک مانند هتل ارگ جدید یزد قرار داده است.

بررسی هتل خانه بلند یزد

این هتل که یک اقامتگاه به حساب می‌آید، از خانه سنتی و شگفت انگیز یزد است که در ۲ طبقه بنا شده و در بافت تاریخی امیرچخماق واقع شده است.

این هتل بوتیک دارای ۴ اتاق سنتی بوده که از امکاناتی مانند خدمات لاندری، سرویس فرنگی، پارکینگ، اینترنت، صبحانه و... برخوردار است.

ضمناً این هتل به مجموعه‌هایی مانند زندان اسکندر، بازار سنتی یزد، بقعه ۱۲ امام و... نزدیک است و علاقه مندان می‌توانند به راحتی از هر کدام که مایل بودند استفاده کنند.

بررسی هتل شهرزاد یزد

اقامتگاه بومگردی شهرزاد جزو بهترین هتل بوتیک‌های یزد است که گفته می‌شود قدمتی ۶۵۰ ساله دارد. این اقامتگاه ۹ اتاق دارد که در سال ۹۸ بازسازی شده و ایده آل برای استراحت چند روزه هستند.

از ویژگی‌های این موقعیت می‌توان به نزدیک بودن اماکن تاریخی و توریستی اشاره کرد که مهم‌ترین آن‌ها آب انبار رستم گیو، آتشکده بهرام، موزه زرتشتیان و... هستند.

معرفی هتل بوتیک‌های یزد

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با هتل بوتیک‌های محبوب یزد اشاره کنیم. اما ممکن است با این سوال روبه رو شده باشید که به چه صورت امکان رزرو این هتل‌ها وجود دارد، که در این خصوص می‌توانید از فلای تودی استفاده کنید. این سایت از جمله بهترین مجموعه‌ها برای رزرو هتل و پرواز است که خدمات ارزنده‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد. توصیه می‌کنیم برای رزرو هتل ارگ جدید یزد و دیگر هتل بوتیک‌های معرفی شده، از مرکز فلای تودی بهره‌مند شوید تا در کنار قیمت‌های جذاب و به صرفه تر، با کمترین دغدغه بتوانید رزرو ایده آل تری را داشته باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین