کد خبر: ۸۳۰۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

دهقانی: واردات خودرو برای تامین نیاز داخل و رقابت بین تولیدکنندگان است

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن ابراز امیدواری برای ادامه واردات خودرو در سال ۱۴۰۲ گفت: هدف از این مصوبه تنها واردات نیست بلکه این است که تولیدات خودرو در کشور به روز شده و همچنین رقابت میان قطب‌های دیگر خودروسازی ایجاد شود.
دهقانی: واردات خودرو برای تامین نیاز داخل و رقابت بین تولیدکنندگان است
آفتاب‌‌نیوز :

الله وردی دهقانی در رابطه با موضوع واردات خودرو بیان کرد: ما واردات خودرو را برای تنظیم بازار و مدیریت حوزه عرضه و تقاضا، منافع مردم، رعایت استانداردها و ایجاد رقابت مصوب کرده بودیم که در حال انجام است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه واردات خودرو هر چند دیر ولی شروع شده است، گفت: امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و برای سال ۱۴۰۲ هم مصوب کردیم که همین روند با توجه به فرسودگی ماشین آلات در کشور، برای ورود ماشین آلات و خودروهای زیر ۵ سال کارکرد اجرا شود و مجلس این مجوز را در بودجه ۱۴۰۲ به دولت داده است.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم این روند به خوبی ادامه یابد، تصریح کرد: البته هدف از این مصوبه تنها واردات نیست بلکه این است که برای تامین نیاز و تقاضای داخل کشور به صورت میان مدت و درازمدت باید کمک کنیم تا تولیدات خودرو در کشور به روز شده و همچنین رقابت میان قطب های دیگر خودروسازی در کشور ایجاد شود که این هدف نهایی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین