کد خبر: ۸۳۰۸۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

درخواست دبیرکل حزب ندا برای آزادی نیلوفر حامدی و الهه محمدی

دبیرکل حزب ندای ایرانیان در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه خواستار اعلام دستور آزادی نیلوفر حامدی و الهه محمدی در آستانه سال نو شد.
درخواست دبیرکل حزب ندا برای آزادی نیلوفر حامدی و الهه محمدی
آفتاب‌‌نیوز :

شهاب‌الدین طباطبایی در این نامه نوشته است:

«حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای
رییس محترم عدلیه

با سلام و احترام.

استحضار دارید پس از عفو گسترده و راهگشای بهمن‌ماه جاری، همچنان دو تن از روزنامه نگارانِ بازداشتیِ حوادث تلخ اخیر شش ماه است که در زندان روزگار می‌گذرانند. در طول چند هفته گذشته نیز اخبارِ امیدوارکننده‌ای از آزادی آنان شنیدیم که متاسفانه محقق نشد.

بنابر گفته مقامات قضایی، مراحل بازپرسی و تحقیقات مدت‌هاست به پایان رسیده، اظهاراتِ مکرر مدیران مسوول دو روزنامه شرق و هم میهن که این دو خبرنگار در آن مشغول به کار بوده اند، نیز را حتما شنیده اید. با شناختی که از این دو روزنامه نگار دارم و از منش و مشی کاری آنان مطلعم عرض می‌کنم در کارِ حرفه‌ای خود جز به منافع ملی نیندیشیده اند و پس از این نیز جز این نخواهد بود.

جناب آقای اژه‌ای! در آخرین روز‌های سال پر نشیب و کم فرازِ ۱۴۰۱، و در آغازِ ورود به سالی که چشم امید به بهبود وضعیت و اصلاح امور داریم، از جنابعالی که در طول تصدی ریاست قوه قضائیه، آرامش و تدبیر و همدلی بر این حوزه حاکم کرده اید درخواست می‌کنم به عنوانِ عیدیِ بخشِ کثیری از جامعه رسانه‌ای کشور دستور به آزادی خانم‌ها نیلوفر حامدی و الهه محمدی فرمائید. خدای بزرگ، خدای بندگانِ زندانی و خانواده‌های نگران آنان هم هست، یقیین داریم خدای رافت و مهربانی به خوشیِ دل‌های آنان، به زندگی و کارتان برکت و خیر عطا می‌کند.

با مهر و ارادت
سیدشهاب الدین طباطبایی
دبیرکل حزب ندای ایرانیان
۲۸ اسفند ۱۴۰۱»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین