کد خبر: ۸۳۱۵۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۶ فروردین ۱۴۰۲/ وعده عرضه ربع سکه در مرکز مبادله عملی نشد!

اکوایران: دومین قیمت دلار در سال ۱۴۰۲ امروز در سایت کانون صرافان تا حوالی ساعت ۱۳ با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۲ هزار و ۱۰۰ تومان را نشان می‌دهد. قیمت دلار در بازار آزاد نیز بین ۵۰ تا ۵۱ هزارتومان در نوسان است.
قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۶ فروردین ۱۴۰۲/ وعده عرضه ربع سکه در مرکز مبادله عملی نشد!
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت دلار امروز ۶ فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران همچنان بدون تغییر در سطح ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان باقی مانده است.

تنها ارزی که طی روز‌های نخست سال ۱۴۰۲ در این مرکز با تغییرات قیمتی همراه شده، یورو است و دیگر ارز‌ها بدون تغییر قیمتی باقی مانده‌اند.

قیمت یورو در مرکز مبادله با افزایش ۵۵ تومانی نسبت به روز گذشته به سطح ۴۳ هزار و ۳۱۶ تومان رسیده است.

به نوشته اکوایران، همچنین قیمت درهم امارات در مرکز مبادله بدون تغییر نسبت روز گذشته در سطح ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان باقی مانده است.

قیمت دلار و درهم در مرکز مبادله از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ بدون تغییر باقی مانده است.

نرخ حواله دلار امروز ۶ فروردین ماه بدون تغییر نسبت به روز گذشته رقم ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

نرخ حواله یورو و حواله درهم امارات هم امروز تا حوالی ساعت ۱۳ در این مرکز به ترتیب بر روی اعداد ۳۹ هزار و ۴۳۷ تومان و ۹ هزار و ۹۶۶ تومان ایستاده است.

قیمت توافقی ارز

قیمت ارز‌ها امروز یکشنبه ۶ فروردین ماه همزمان با دومین روز کاری در سال ۱۴۰۲ در سایت کانون صرافان، بر خلاف مرکز مبادله، با تغییر همراه بوده است.

دومین قیمت دلار توافقی در سال ۱۴۰۲ امروز در سایت کانون صرافان تا حوالی ساعت ۱۳ با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۲ هزار و ۱۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

نکته قابل توجه این است طی دو روز نخست کاری سال جدید، صرافی‌های مجاز نسبت به ثبت قیمت‌های روز دلار اقدام نکرده‌اند، به طوری که تنها یک صرافی روز گذشته قیمت دلار را در اولین روز کاری امسال یعنی ۵ فروردین به‌روز کرد.

همچنین قیمت توافقی یورو نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به طور میانگین رقم ۴۵ هزار و ۷۶۶ تومان را به ثبت رسانده؛ در میان صرافی‌های مجاز، هیچ صرافی قیمت یورو را در پنجم و ششم فروردین به‌روز نکرده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی در صرافی‌های مجاز که در اولین روز کاری امسال (دیروز) با افزایش قابل توجه ۱۱۰۰ تومانی در کانال جدید ۱۳ هزار تومانی قرار گرفته بود و افزایش قیمت دلار فردایی را محتمل می‌کرد، امروز ۶ فروردین ماه با کاهش تقریبا ۵۰۰ تومانی به کانال قبل یعنی ۱۲ هزار تومانی بازگشت و در سطح ۱۲ هزار و ۶۲۵ تومان قرار گرفت.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

دومین قیمت‌های انواع سکه در سال ۱۴۰۲ در سایت کانون صرافان ایرانیان درج شد.

قیمت سکه امامی امروز ۶ فروردین ماه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته پس از حدود یک ماه بازهم به کانال ۳۰ میلیون تومانی بازگشت و در سطح میانگین ۳۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین تا حوالی ساعت ۱۳ ظهر امروز ۶ فروردین ماه قیمت نیم سکه در همین سایت بر خلاف قیمت سکه امامی روند کاهشی به خود گرفته و با قرار گرفتن در یک کانال پایین‌تر در سطح ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان ارزان‌تر شده است.

قیمت ربع سکه نیز امروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به طور میانگین معادل ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در سایت کانون صرافان اعلام شده است.

وعده عرضه ربع سکه در مرکز مبادله عملی نشد!

پیرو اطلاعیه مرکز مبادله ایران، قرار بوده از امروز ششم فروردین، معاملات سکه طلای ربع بهار آزادی با نماد «ربع سکه» در سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران آغاز شود، اما بر خلاف آنچه وعده داده شده تا لحظه تنظیم این گزارش اطلاعیه و خبری مبنی بر عملیاتی شدن عرضه سکه در این مرکز منتشر نشده است.

قیمت طلا

قیمت طلای ۱۸ عیار گرمی نیز ۲.۵۹۴.۰۰۰ اعلام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
2
در مورد ربع سکه اگر غیر از این بود بایستی تعجب میکردیم. این دولت، دولت وعده‌های بی عمل است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
0
الان مخبر میاد میگه مگر ما گفتیم دُولت ربع سکه عرضه میکنه؟ این مردم هستن که باید عرضه کنن.
همون ادعائی که در مورد ساخت 4 میلیون مسکن کرد و وعده رئیسی در انتخابات رُ از گردن خودشون ساقط کرد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین