کد خبر: ۸۳۱۵۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

قلعه‌نویی خطاب به فوتبالیست‌های نوجوان: انسان خوبی باشید

نخستین اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در سال جدید با حضور سرمربی تیم ملی فوتبال آغاز شد.
قلعه‌نویی خطاب به فوتبالیست‌های نوجوان: انسان خوبی باشید
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال نوجوانان در فاصله سه ماهه تا آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا مشغول پیگیری برنامه‌های آماده‌سازی خود جهت شرکت در این رقابت‌ها به میزبانی تایلند است.

با توجه به برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی نوجوانان، نخستین اردوی ملی‌پوشان نوجوان از امروز در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال آغاز و تمرینات این تیم به مدت ۹ روز برگزار خواهد شد.

تمرین امروز نوجوانان یک مهمان ویژه داشت. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران، که دقایقی برای نوجوانان به صحبت پرداخت.

او در جمع ملی‌پوشان نوجوان گفت: مهم‌ترین موضوعی که باید قدردان آن باشید، داشتن چنین سرمربی و کادر فنی اخلاق‌مدار است. روزی که من در حال پذیرفتن مسئولیت تیم ملی بودم صحبت از تیم شما شد و به من گفتند که یک تیم بسیار خوب به عنوان پشتوانه مناسب برای تیم ملی وجود دارد.

او افزود: تیم ملی جوانان متاسفانه در جام ملت‌های زیر ۲۰سال آسیا بدشانسی آورد، با این حال یکی از بازیکنان آن تیم را به تیم ملی دعوت کردیم. اما آن روز محوریت اصلی صحبت روی آینده‌سازی تیم آقای عبدی و شما بود که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم ملی افزود: پیش از هر چیز به خاطر سلامتی و استعدادی که خداوند به شما عنایت کرده باید شکرگزار باشید؛ چرا که به وسیله این نعمت قادر خواهید بود برای خودتان، خانواده، جامعه و نزدیکان اقدامات مثبت زیادی انجام بدهید. نکته بسیار مهم بعدی این است که پیش از فوتبالیست خوب بودن، انسان خوبی باشید. احترام به بزرگتر و پدر و مادر جزو اولویت‌های اصلی شما باید باشد.

قلعه‌نویی تصریح کرد: به دلیل اختلاف سنی شاید بازی‌های حسین عبدی را به خاطر نداشته باشید اما او جزو بهترین هافبک دفاعی‌های تاریخ ایران بود. در چندین بازی رو به روی هم قرار گرفتیم و کار برای بازیکن رو به رویش بسیار سخت بود.

او در پایان گفت: برای شما آرزوی موفقیت دارم. مطمئنا کار آقای عبدی و همکارانش با شما سخت‌تر از کار ما در تیم ملی بزرگسالان است؛ چراکه شما باید نسل آینده فوتبال ایران را بسازید و تضمین کنید. فدراسیون فوتبال هم حساب ویژه‌ای روی شما کرده است. اگر شرایط فراهم باشد بازی‌های تدارکاتی شما را نیز از نزدیک دنبال خواهم کرد. ان‌شاء‌الله همگی بتوانیم دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین