کد خبر: ۸۳۱۶۲۲
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

ورود سامانه بارشی جدید به ایران/ امدادگران به حالت آماده باش درآمدند

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از آماده باش امدادگران هلال‌احمر در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
ورود سامانه بارشی جدید به ایران/ امدادگران به حالت آماده باش درآمدند
آفتاب‌‌نیوز :

 مرتضی مرادی پور یکشنبه ششم فروردین گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در پی ورود سامانه بارشی به غرب کشور از امروز به قزوین، البرز، مناطقی از استان‌های بوشهر، فارس، اصفهان، یزد، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، لرستان، کرمانشاه و شمال غرب فارس، امدادگران این استان‌ها به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش جمعیت هلال‌احمر؛ وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات چهار محال و بختیاری، شرق لرستان و همچنین بارش باران در روز دوشنبه در استان سیستان و بلوچستان، شرق خراسان رضوی، شمال خوزستان، ایلام، کرمانشاه و غرب کردستان؛ امدادگران این استان‌ها هم به حالت آماده باش درآمدند.

معاون عملیات سازمان امدادو نجات جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: چهارشنبه در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، اردبیل، کردستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، پنجشنبه در اردبیل، گیلان، مازندران و جمعه در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی بارش باران پیش بینی شده؛ امدادگران در این استان‌ها برای مقابله با خطرات و حوادث احتمالی آماده هستند.

مرادی پور افزود: با توجه به اینکه آسمان تهران فردا، دوشنبه ابری و افزایش باد و رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش بینی شده، در این استان نیز امدادگران برای مواجهه با آسیب‌های احتمالی در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین