کد خبر: ۸۳۱۷۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

برنامه‌های نوروزی در بیستون تعطیل شد!

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اعلام کرد: متأسفانه در زمان اجرای بخشی از برنامه چند نفر از گردشگران اقدام به رفتارهای هنجار شکنانه نموده‌اند که با تذکر جدی به عوامل اجرایی بلافاصله با دستور سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تمامی برنامه‌های جشن در مجموعه کنسل و تعطیل گردید.
برنامه‌های نوروزی در بیستون تعطیل شد!
آفتاب‌‌نیوز :

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در خصوص انتشار تصاویری از جشنواره نوروزی در سایت جهانی بیستون بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات مردم شهیدپرور میهن اسلامی مان به اطلاع می‌رساند در خصوص انتشار تصاویری از هنجار شکنی عده‌ای گردشگر در زمان اجرای برنامه‌های جشنواره نوروزی بیستون در فضای مجازی استان به عرض می‌رساند با توجه به اینکه برگزاری مراسم نوروزگاه سایت جهانی بیستون امسال کاملاً به بخش خصوصی واگذار شده است، متأسفانه در زمان اجرای بخشی از برنامه چند نفر از گردشگران اقدام به رفتارهای هنجارشکنانه نموده‌اند که با تذکر جدی به عوامل اجرایی بلافاصله با دستور سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تمامی برنامه‌های جشن در مجموعه کنسل و تعطیل گردید.

همچنین در این راستا پیگیری برای برخورد قانونی با عوامل و مسببان این ناهنجاری در دست اقدام واحد حقوقی این اداره‌کل قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
2
22
کل مملکت رو تعطیل کنید راحت بشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
13
5
آفرین خیلی خوب بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
4
0
اشخصی رفتارهای دارد ایجاد بد بینی می کند از نظر اخلاق برخورد جامعه را بد رفتار می کنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین