کد خبر: ۸۳۲۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

امام جمعه بوشهر: تخطی از عفاف و حجاب جایز نیست

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حجاب و عفاف حکم قطعی خداوند متعال است و تخطی از آن جایز نیست.
امام جمعه بوشهر: تخطی از عفاف و حجاب جایز نیست
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری جمعه ۱۱ فروردین در خطبه‌‎های نماز جمعه بوشهر افزود: مسئولان این عرصه باید به طور کامل به وظیفه قانونی خود عمل کنند، مردم چیزی فراتر از قانون نمی‌خواهند و به کمتر از آن هم راضی نیستند.

وی همچنین با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: در این روز امام راحل، انتخاب نظام مدیریتی کشور را برعهده مردم گذاشت و مردم با رأی قاطع بالای ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی ایران آری گفتند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به تفاوت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های جهان، بیان کرد: در انقلاب اسلامی مردم با هدایت‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی وارد صحنه شدند، رأی دادند، پای انقلاب ایستادند و اکنون هم مطیع رهبر انقلاب هستند و با تمام وجود از انقلاب اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

صفایی بوشهری بیان کرد: با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت‌مداری مردم، تمام توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری شکست خوردند و انقلاب اسلامی پا بر جا ماند و ان‌شاءالله به دست قائم آل محمد حضرت مهدی موعود خواهد رسید.

وی بهترین عمل در ماه مبارک رمضان را دوری از گناه دانست و افزود: باید از این ماه برای رسیدن به کمال و سعادت بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با تسلیت سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری(س) گفت: آن حضرت با مجاهدت شبانه‌روزی در کنار پیامبر گرامی اسلام(ص) سختی‌های اقتصادی و اجتماعی را برای اعتلای اسلام به جان خرید و برابر همه هجمه‌های دشمنان مقاومت کرد.

صفایی بوشهری، به موضوع روزه‌خواری نیز اشاره کرد و افزود: هر کس در ماه مبارک رمضان نمی‌تواند روزه بگیرد نباید در اجتماع عمومی مردم روزه‌خواری کند، ولی این مورد دیده می‌شود که باید بر اساس قانون ابلاغ شده، ساماندهی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین