کد خبر: ۸۳۲۳۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
شهباززاده:

وزیر یک شبه آجورلو را عوض کرد و این شرایط را درست کرد!

بازیکن استقلال از تغییرات مدیریتی به وجود آمده در این باشگاه انتقاد کرد.
وزیر یک شبه آجورلو را عوض کرد و این شرایط را درست کرد!
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال امشب (جمعه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر از سد ذوب آهن عبور کرد. سجاد شهباززاده، بازیکن استقلال پس از این بازی درباره احتمال بالای حذف این تیم از آسیا به دلیل پرداخت نشدن مطالبات استراماچونی اظهار کرد: هنوز چیزی به ما به صورت رسمی اعلام نشده است. چیزهای عجیب کم در فوتبال ما اتفاق نمی‌افتد. بعد این همه سال هنوز باشگاه‌ها ساختار درستی ندارند. وزیر به یک باره تصمیم می‌گیرد مدیریت باشگاه را تغییر کند. حالا خوب یا بد وسط کار مدیر قبلی تغییر ایجاد می‌کند. نتیجه‌اش می‌شود چیزی که الان اتفاق افتاده است.

او افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند چه اتفاقی رخ داده است. بعد از این همه سال که باشگاه‌های بزرگ از ظرفیت هواداران‌شان استفاده می‌کنند و ساختارهای خوبی می‌سازند، ما درگیر موارد ابتدایی فوتبال هستیم. یک نفر تصمیم می‌گیرد،‌ یک شبه مدیر را تغییر می‌دهد و همین شرایطی که پیش آمده رخ می‌دهد.

بازیکن استقلال در واکنش به این موضوع که در حالی که باشگاه درگیر پرداخت مطالبات استراماچونی است، بازیکنان دریافتی داشته‌اند، گفت: ما مدت‌هاست پولی نگرفتیم. این جزئیاتی است که من اطلاعی ندارم. بحث من کلی است که حق هوادار، باشگاه و بازیکنان این است که ساختاری باشد که با تغییر یک نفر همه چیز به هم نخورد. تا کی باید حذف از آسیا و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی رخ دهد؟

شهباززاده در ادامه درباره احتمال فسخ قرارداد ساپینتو و دستیارانش بیان کرد: هم آقای ساپینتو و هم تک تک بازیکنان نه از بالاترها و نه از پایین‌ترها که مدیریت باشگاه می‌شود، حمایتی ندیده‌ایم. اکیپ مدیریتی اینطور است که تا تیم نتیجه نگیرد به سمت مصاحبه‌هایی می‌روند که تا بازیکن پول نگیرد، بازی نمی‌کند. الان فکر می‌کنم همه جوره ثابت کرده‌ایم که با بدترین شرایط مالی کم کاری نمی‌کنیم. بعضی بازیکنان شرایط مالی بدی دارند. نمی‌دانیم از کدام مشکل بگوییم!

او در پایان درباره شعار هواداران علیه مدیریت باشگاه و علی فتح‌الله‌زاده توضیح داد: من وارد این جزئیات نمی‌خواهم بشوم. نمی‌خواهم صحبتی کنم که شاید اندازه من نباشد اما متاسفانه ساختار درستی نداریم و می‌تواند همه چیز زیر سوال برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین