کد خبر: ۸۴۲۰۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
امدادگر هلال احمر آن را در سیل آذربایجان پیدا کرد

کیف طلا و پول به صاحبش بازگردانده شد

امدادگر داوطلب فعال در هلال احمر کیفی با محتوای طلا، پول و کارت اعتباری را که در سیل پیدا کرده بود، به صاحبش برگرداند.
کیف طلا و پول به صاحبش بازگردانده شد
آفتاب‌‌نیوز :

مهناز حسن‌زاده امدادگر داوطلب فعال در هلال احمر شهرستان هوراند در استان آذربایجان شرقی گفت: پس از بارش‌های رگباری جمعه، ساعت ۴ بعداز ظهر برای سرکشی از وضعیت عشایر منطقه و امدادرسانی احتمالی به آن‌ها با خودروی نجات شعبه هوراند به منطقه گردشگری تنباکولو رفتیم. پس از پیاده شدن از خودرو در نزدیکی رودخانه، زنجیر یک کیف زنانه از دور برق می‌زد. من در حالی که از همراهانم جدا شده بودم فاصله‌ای را طی کردم تا به کیف رسیدم.

وی ادامه داد: کیف خیس بود و احتمال دادم رودخانه آن را به این منطقه آورده باشد برای پیدا کردن موبایل یا مدرک شناسایی احتمالی آن را باز کردم و یک گوشواره، چند دستبند و چند قطعه طلا به همراه مقدار زیادی پول نقد و چند کارت اعتباری که مشخص بود نو است و پاکت رمز کارت‌ها نیز در کیف بود را در کیف دیدم. در کیف یک پوکه سیم‌کارت پیدا کردم که سیم کارت آن جدا شده بود، اما شماره آن رویش درج بود، بنابراین به آن شماره تلفن زدم.

وی با اشاره به اینکه صاحب کیف متوجه گم‌شدن آن نشده بود گفت: تا ساعت ۱۱ و نیم شب هر چه با آن شماره تماس گرفتم خاموش بود. مدت زیادی در منطقه ماندم. چون گمان می‌کردم صاحب کیف به دنبال آن برگردد. اما در ساعت ۱۱ و نیم شب زنی تلفن را جواب داد و گفت که اهل تبریز است و روز جمعه برای تفریح با خانواده خود به منطقه تنباکو آمده‌اند. آن‌ها تازه به تبریز رسیده بودند و هنوز متوجه گم‌شدن کیف نشده بودند.

مهناز حسن‌زاده از سال ۱۳۸۴ داوطلب هلال احمر آذربایجان غربی است و در حال حاضر به عنوان مددکار اجتماعی در بهزیستی شهرستان هوراند مشغول به کار است. روز گذشته رئیس شعبه هوراند هلال احمر آذربایجان شرقی از این امدادگر امانت‌دار قدردانی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین