کد خبر: ۸۴۲۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

پیروانی: مدعی بودند از داوری ضرر کردند، اما سود هم برده‌اند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید درباره انتخاب داور دربی، فدراسیون هر تصمیمی بگیرد، به آن احترام خواهند گذاشت.
پیروانی: مدعی بودند از داوری ضرر کردند، اما سود هم برده‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

افشین پیروانی پس از صعود تیمش به فینال جام حذفی گفت: خدا را شکر که بازی خوبی را انجام دادیم. همیشه بعد از قهرمانی تیم انگیزه‌اش را از دست می‌دهد اما همه باانگیزه بودیم و برابر تیم خوب هوادار عالی بازی کردیم. برای ما همه بازی‌ها مهم است و با تمام قدرت می‌رویم تا فینال را ببریم و قهرمان شویم.

او ادامه داد: ما با همه خوش‌وبش می‌کنیم و دوست هستیم. شاید داخل زمین رقابتی وجود داشته باشد اما بیرون از رفیق هستیم. من مخلص همه هستم و به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تلاشم را می‌کنم تیمم موفق از زمین خارج شود.

پیروانی درباره تونل‌زدن بازیکنان تیم هوادار برای سرخ‌ها به مناسبت قهرمانی‌شان در لیگ برتر عنوان کرد: ما از آنها ممنون هستیم و ثابت کردند که روح جوانمردانه دارند و از باشگاه هوادار، تصمیم‌گیرنده، مربی و بازیکنان این تیم ممنون هستم که همین کار باعث شد تنش‌های داخل زمین به حداقل برسد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره تکرار دربی در فینال جام حذفی گفت: من در جام جهانی و بازی حساسی چون ایران و استرالیا بازی کردم اما بهترین اتفاق ورزشی من این است که گل پیروزی برابر استقلال را زدم و قهرمان شدیم و در همان بازی گونه من شکست. لذت خوبی دارد و امیدوارم این اتفاق برای بازیکنان فعلی ما هم رخ دهد.

پیروانی درباره درخواست حریف برای استفاده از داور خارجی یا علیرضا فغانی برای دربی گفت: همین دیروز دو پنالتی برای نساجی نگرفته‌اند. دشمن فرضی برای خود درست نکنیم. در نهایت تصمیم‌گیرنده ما نیستیم و هر چه باشد، احترام می‌گذاریم. همان طور که در طول فصل مدعی بودند که از داوری ضربه خورده‌اند، سود هم کردند و در نهایت به هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد، احترام خواهیم گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین