کد خبر: ۸۵۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۳

محمود عباس: کمک به غزه فقط از کانال ما باید انجام شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس دولت خودگردان فلسطین اعلام کرد کمک‌های بین‌المللی برای بازسازی غزه باید از طریق سازمان آزادی‌بخش فلسطین (PNA) ارائه گردد.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، «محمود عباس» در کنفرانسی خبری همراه با «خاویر سولانا» مسئول روابط خارجه اتحادیه اروپا اظهار داشت: «سازمان آزادی‌بخش فلسطین باید در بازسازی غزه پیشتاز باشد».

عباس پیش از آغاز برگزاری کنفرانس بین‌المللی شرم‌الشیخ برای بازسازی غزه گفت: «ما انتظار کمک‌های سریع بین‌المللی از تمامی نهادها و سازمان‌ها را برای بازسازی غزه داریم».

وی در ادامه افزود: «البته ما همچنین انتظار داریم که این کمک‌ها تنها از یک مجرا برای بازسازی غزه هزینه شود و آن سازمان آزادی‌بخش فلسطین است».

«خاویر سولانا» نیز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «بر توافق با محمود عباس تاکید دارم و کمک‌ها برای بازسازی نوارغزه تنها از مجرای سازمان آزادی‌بخش فلسطین صورت می‌گیرد».

گفتنی است «سلام فیاض»، نخست‌وزیر انتصابی دولت خودگردان در گزارشی رسمی درخواست 2 میلیارد و 800 میلیون دلار برای بازسازی غزه را به کنفرانس شرم‌الشیخ ارائه داد. این کنفرانس از روز دوشنبه در مصر با حضور نمایندگان 70 کشور جهان برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین