کد خبر: ۸۶۰۴۳
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۲

بادامچیان: در تعطیلات عید مانند سایر روزها کار می‌‌کنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم تهران تعطیلات نوروز را فرصت مناسبی برای تکمیل تالیفات خود میداند.

اسدالله بادامچیان در پاسخ به سوال خبرنگار پارلمانی آفتاب که عید نوروز را در کجا و به چه کاری مشغول است؟ گفت: «بنده تعطیلات نوروز هیچ گردشی ندارم و از ساعت 6:30 که از خواب بیدار می‌شوم تقریباً تا ساعت 12 الی 1 بامداد کار می‌‌کنم».
 
وی افزود: «البته در ایام نوروز از فرصت تعطیلات استفاده می‌کنم و کتاب‌هایی که مورد نیاز است را تألیف می‌کنم؛ مثلا سال گذشته کتاب «اندیشه سیاسی امام» را در ایام نوروز نوشتم و امسال هم کتب «دیپلماسی و تشریفات»، «تحزب و تشکل»، «استحاله‌ سیاسی» را در دست دارم که باید کار نوشتاری آنها را به پایان برسانم».

این عضو حزب مؤتلفه اسلامی درباره توقعات خانواده از وی در ایام تعطیلات، گفت: «ما 40 سال است که با خانواده با صمیمیت زندگی می‌کنیم. ایشان می‌داند که این مسائل، وظیفه من است و بنده به خاطر دنیا این کارها را نمی‌کنم و هیچ حقوقی هم دریافت نمی‌کنم و لذا صمیمانه با یکدیگر تفاهم کردیم ضمن اینکه من در کنار این قضایا به کار خانواده هم می‌رسم».

بادامچیان گفت: «من در کنار کارهایی که دارم به فرزندانم و خانواده‌ام هم کاملاً توجه دارم تا حدی که نوه‌های بنده ارتباط بسیار صمیمانه‌ای با من حتی بیشتر از پدر و مادرشان دارند».

بادامچیان گفت: «ما از شهید بهشتی آموختیم که انسان می‌تواند با نظم در زندگی و هدر ندادن وقت به خوبی زندگی کند به همین علت بنده در عین مشغله مؤتلفه و مشغله مجلس و قوه قضاییه و سایر مشغله‌ها کتاب و مقاله هم می‌نویسم. با مطبوعات مصاحبه می‌کنم و در تلویزیون هم برنامه دارم و البته بسیار هم سرحالم. علت اینست که کارهایم نظم دارد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۰۳
0
0
ضمن عرض خسته نباشید خدمت مجاهد خستگی ناپذیر، برادر بادامچیان، لطفا از ایشان بپرسید با توجه به حجم عظیم مشغله، ایشان موضوع دید و بازدید و صله ارحام را کی به جا می آورند؟ احیانا دیدار با دوستان و اقوام و آشنایان را که برای [...] نگذاشته اند؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین